Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Storingspagina

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
GenomDalar1983 in 'nieuws: BlackBerry-gebruikers hebben last van storing - update' is ongetwijfeld bedoeld als klacht, maar als je 't wat constructiever bekijkt is het misschien nog niet eens zo'n slecht idee.
Natuurlijk, bedrijven zijn verantwoordelijk voor hun eigen klantenservice en het zou ze sieren als ze allemaal netjes een goed werkende storingspagina hadden waar op te zien was welke dienst er op welk moment niet werkt, maar let's face it, klantenservice is nu eenmaal niet altijd optimaal.

Aangezien Tweakers.net een focus is voor veel tech-related zaken in Nederland denk ik dat een pagina waar dat soort storingsmeldingen verzameld zijn hier niet slecht op zijn plek zou zijn.

Hoe zoiets precies ingevuld zou moeten worden kan ik ook niet zo direct uit mijn mouw schudden; hem vullen vanuit persberichten lijkt me niet zo zinnig, aangezien het dan geen meerwaarde biedt boven de huidige nieuwsartiekelen. Misschien meer iets van een kaart waar met kleurgradaties aangegeven wordt hoeveel gebruikers er problemen ervaren met de betreffende service?
Dat zou dus nog wat denkwerk vereisen, maar ik denk dat het idee op zich het overdenken waard is.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ondanks dat het mij een handige feature lijkt voor wanneer mijn provider weer eens zit te stuntelen vind ik het niet iets waar we als tweakers in moeten gaan voorzien. Het is wat je zelf zegt aan de provider zelf om een goede pagina te maken.

Als dat er niet is, dan zouden wij iets moeten verzinnen waarmee we alsnog kunnen achterhalen of de service uberhaupt wel up 'n running is. Uiteindelijk niet iets triviaals en niet iets dat we met tweakers zouden moeten aanbieden denk ik...

Dit topic is gesloten.