Toon posts:

HDD in dvd bracket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik wil mijn dvd speler vervangen door een harde schijf in mijn Dell 17R SE, Wie weet welke spullen ik hiervoor nodig heb en waar ik deze kan kopen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 15:36

makje

Professioneel prutser

linkje
Meest basis is zo'n ding dus: pricewatch unsorted: StarTech.com Metal 3.5 to 5.25 Inch Drive Adapter Bracket (BRACKET)

heel veel computerwinkels hebben wel zo'n ding zoek op iets van 3,5 inch naar 5,25 inch converter, HDD in CDROM bay etc

9800x3d

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:28
Volgens mij is er hier een miscommunicatie gaande. De TS doelt op het vervangen van zijn DVD speler voor een HDD in zijn laptop en 5.25 naar 3.5 inch is bedoeld voor een PC. Kan verder geen antwoord geven op je vraag maar ben er wel benieuwd naar, zit erover te denken om de DVD speler in mijn laptop voor een SSD te vervangen.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Zoiets dus.
http://azerty.nl/producte...im-line-to-2-5-zwart.html

Zit ook gelijk een behuizing bij voor je laptops dvd speler zodat je hem als een externe USB dvd speler kunt gebruiken.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 15:36

makje

Professioneel prutser

Je hebt gelijk MiBe, ik had niet door dat het om een laptop ging :o

Blijft natuurlijk staan dat in de eerste google link de eerste 5 links over laptops gaan...
vul de zoekopdracht aan met Dell 17R SE en je krijgt nog specifiekere zoekresultaten ;)

Leo1010's artikel zou het moeten kunnen doen dus.

9800x3d

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoorden. Het is inderdaad voor een laptop. Ik ga eens kijken hoe ver ik met jullie links kom.

Verwijderd

Topicstarter
makje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 02:32:
linkje
Meest basis is zo'n ding dus: pricewatch unsorted: StarTech.com Metal 3.5 to 5.25 Inch Drive Adapter Bracket (BRACKET)

heel veel computerwinkels hebben wel zo'n ding zoek op iets van 3,5 inch naar 5,25 inch converter, HDD in CDROM bay etc
Zoeken gaat trouwens beter als je weet wat je zoekt. Aangezien ik wel weet dat ik iets nodig heb om de HDD ipv de dvd speler te plaatsen, maar niet weet hoe dat ding heet, leek vragen op Tweakers mij een goed idee. Zodra je weet wat je zoekt is google zeker nuttig ;-)

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
De magische woorden zijn "hdd caddy" :)

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Pagina: 1