Toon posts:

Probleem luidspreker Asus VE 278q

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,
Ik ben hier nieuw op het forum en hoop eindelijk duidelijk te krijgen over bepaalde zaken.
Ik gebruik jullie site altijd voor dat ik producten koop, nu heb ik bij jullie op de site maand geleden een scherm uitgezocht en besteld bij Redcoon, kreeg de monitor netjes op tijd en ben er zeer tevreden mee. maar na mijn verbasing kwam ik er achter dat de luidsprekers geen geluid gaven. Heb contact gehad met asus en die zeggen ze moeten het gewoon doen, met Redcoon contact gehad en die zeiden ze moeten gewoon doen.

Uiteindelijk kon ik hem gratis terugsturen dat heb ik gedaan, is een week overheen gegaan en nu heb ik mijn monitor weer aangesloten op de pc, wat schept mijn verbazing de luidsprekers werken nog steeds niet,

Doe ik wat fout of hoe kan dit(heb nu weer een gloednieuwe) en heb de volume op honderd staan via het menu van de monitor.

Zouden jullie mij alstublieft verder willen helpen.

Met vriendelijke groet,

Remco

Verwijderd

Heb je ook nog andere audio apparaten aangesloten op je pc? Zoals een aparte speaker set ofzo? En hoe heb je de monitor verbonden met je pc om geluid te krijgen? Is dat met een mini jack naar mini jack of met hdmi kabel? Ik neem aan dat je windows 7 gebruikt of vista. Rechtsonder in de taakbalk met je rechtermuisknop op het luidspreker icoontje klikken en afspeelapparaten kiezen. Dan je monitor geluid zoeken en instellen als standaard.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor uw bericht, Ja ik heb een set computer boxen en mijn eigen stereo toren via aux er op aangesloten. En de monitor met een digitale kabel de computer in en een kabel voor stroom, Verder niks ik hoop dat u een atwoord heeft want heb nog een week bedenktijd.

M.v.g.
Remco
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:04:
Heb je ook nog andere audio apparaten aangesloten op je pc? Zoals een aparte speaker set ofzo? En hoe heb je de monitor verbonden met je pc om geluid te krijgen? Is dat met een mini jack naar mini jack of met hdmi kabel? Ik neem aan dat je windows 7 gebruikt of vista. Rechtsonder in de taakbalk met je rechtermuisknop op het luidspreker icoontje klikken en afspeelapparaten kiezen. Dan je monitor geluid zoeken en instellen als standaard.