Windows XP service pack 2

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

• PVE1957
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10-2023
Ik wil mijn computer herinstalleren met Windows XP professional.

Het probleem waar ik tegen aanloop is dat de CD-rom slechts service pack 1 bevat.

Wat nu blijkt is dat via Windows update geen download meer is te verkrijgen van de normale servicepack 2. De netwerkinstallatie van SP 2 is nog wel beschikbaar, deze wordt echter afgeraden voor gebruik op 1 PC.

In deze de volgende vragen:
1) Heeft iemand een betrouwbare download van servicepack 2 beschikbaar?
2) Is het toch mogelijk om de netwerk versie toe te passen?
3) Wat is eventueel een betrouwbare site om download te verkrijgen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom zou je SP2 willen gebruiken? Je hebt SP3 nodig, en die kun je gewoon slipstreamen of downloaden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ook zie ik niet waarom je het zou afraden omdat je maar 1 pc hebt.

maar idd sp3 er op rossen en klaar

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

PVE1957 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:17:
Wat nu blijkt is dat via Windows update geen download meer is te verkrijgen van de normale servicepack 2. De netwerkinstallatie van SP 2 is nog wel beschikbaar, deze wordt echter afgeraden voor gebruik op 1 PC.
Dan kijk je op de verkeerde plek, MS bied gewoon de offline installer voor SP2 aan. Al raad ik aan gelijk naar SP3 te gaan.

http://catalog.update.mic...Search.aspx?q=KB811113%20
258,4 MB

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 21-09-2012 10:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:11

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. De GoT Search, of Google. De beste plek om een Windows download te vinden, is natuurlijk 'gewoon' Windows update....

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.