Beste Tweakers,
Ik wil een nieuwe game-pc, omdat mijn laptop veel te langzaam is en geen uitbreidings mogelijkheid heeft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen, maar ook schoolwerk. Ik speel ik best veel WoW, Skyrim en Battlefield 3, dus eigenlijk van alles wat(Singleplayer/Multiplayer/Shooter/RPG).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb voor de randapparatuur een apart budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles. Ik heb alle standaard dingen die je nodig hebt om te gamen nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Voor de randapparatuur heb ik een apart budget. Wel wil ik later uitbreiden naar een multi-monitor opstelling met 3 monitoren. Het liefst koop ik dan gewoon twee monitoren en hoef ik geen extra componenten te kopen. Ook hoef ik niet over te clocken, en heb genoeg vrienden die ze in elkaar kunnen zetten.
Ik heb al een eigen lijstje gemaakt, maar ik heb niet zo heel veel verstand van zaken:
Ik wil een nieuwe game-pc, omdat mijn laptop veel te langzaam is en geen uitbreidings mogelijkheid heeft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen, maar ook schoolwerk. Ik speel ik best veel WoW, Skyrim en Battlefield 3, dus eigenlijk van alles wat(Singleplayer/Multiplayer/Shooter/RPG).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, ik heb voor de randapparatuur een apart budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles. Ik heb alle standaard dingen die je nodig hebt om te gamen nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Voor de randapparatuur heb ik een apart budget. Wel wil ik later uitbreiden naar een multi-monitor opstelling met 3 monitoren. Het liefst koop ik dan gewoon twee monitoren en hoef ik geen extra componenten te kopen. Ook hoef ik niet over te clocken, en heb genoeg vrienden die ze in elkaar kunnen zetten.
Ik heb al een eigen lijstje gemaakt, maar ik heb niet zo heel veel verstand van zaken:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 87,20 | € 87,20 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,57 | € 14,57 |
1 | Cooler Master HAF 922 | € 91,84 | € 91,84 |
1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
2 | Sapphire HD 7770 GHz Edition 1GB GDDR5 | € 113,80 | € 227,60 |
1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 52,25 | € 52,25 |
1 | Samsung 830 series 64GB | € 62,90 | € 62,90 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 36,45 | € 36,45 |
1 | Asus Sabertooth Z77 | € 197,- | € 197,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 953,76 |