IBM ServeRAID in Compaq Proliant 5500

Pagina: 1
Acties:

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 23:56

Defspace

Administrator

Topicstarter
Ik weet het, er staan 2 niet compatible namen in de topicnaam, ibm en compaq, maar toch.

Ik zit een beetje met het volgende, wij hebben een Compaq Proliant 5500 met een aardig aantal disks erin, die op een normale Dual channel Ultra wide 3 SCSI adapter zitten, maar wij willen de machine opnieuw inrichten met een RAID kaart.
Voor de Compaq hebben wij geen RAID kaarten liggen, maar wij hadden nog een IBM ServeRAID 3H SCSI Ultra Wide 2 apapter.

Dus ik had de ServeRAID kaart in de compaq gebouwd, en het ziet er goed uit. (Arrays gedefineerd en logische drives opgebouwd)
Het enige probleem is nu dat ik in de compaq BIOS niet op kan geven dat de eerste controller de IBM ServeRAID controller is.
Dit is nodig omdat we geen ruimte(in de kast) meer hebben voor een andere disk op de eerste controller, en we alle andere disks nodig hebben.

Ik moet dus of een Compaq BIOS .CFG file hebben voor de IBM ServeRAID 3H adapter(die waarschijnlijk niet bestaat) of iemand anders moet met een geniale ingeving komen ;)

Aan jullie de eer. :)