Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Exchange 2007, SBS 2008] OWA doet het niet en outlook niet

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• 112fan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-08 18:11
Als ik in OWA kijk staat er wel ontvangen mail maar als je het wil openen krijg ik dit:Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/841/owafout1.jpg en een wit vlak aan de zijkant recht komt ook niks en verzenden wil ook niet. En in outlook duurt laden en verzenden heel lang. Wat kan er fout zijn?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
Kijk eens op je server of die niet heel druk bezig is met iets. Aangezien je een timeout op OWA krijgt en je aangeeft dat op Outlook ook alles langzaam is, zal de server wel ergens druk mee bezig zijn.

Hail to the king baby!

• 112fan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-08 18:11
afmelden bij OWA lukt ook niet je klikt op afmelden maar er gebeurt niks. En als de server "niks" aan het doen is doet hij het nog steeds niet.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

'k Zou even contact opnemen met je systeembeheerder

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Geen idee... Wat heb je zelf al onderzocht en geprobeerd?

Het is de bedoeling op Tweakers dat gebruikers zelf ook onderzoek uitvoeren en aangeven wat men zelf al geprobeerd heeft. Zie ook het beleid, waarin duidelijk omschreven staat wat verwacht wordt van een topicstart:

Topicstart

Aangezien dit topic hier totaal niet aan voldoet, gaat dit topic op slot. Je mag rustig een nieuw topic openen over dit probleem, maar houdt dan wel rekening met hetgeen in het beleid staat omtrent het starten van een topic.

Overigens is dit niet de eerste keer dat je hier op gewezen bent. Mag ik je vriendelijk, doch met klem verzoeken om hier in het vervolg meer aandacht aan te geven?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.