Hallo tweakers,
Ik ben binnekort van plan om een (bijna) nieuwe game computer te gaan bouwen.
De enige twee onderdelen die ik van mijn oude computer behoud zijn:
- Videokaart: Sapphire radeon hd 6970
- Voeding: OCZ 850W
Ik heb het idee dat ik deze twee onderdelen nog goed kan gebruiken.
Natuurlijk heb ik zelf al wat op internet rond lopen neuzen en heb een aantal onderdelen gevonden,
Heb immers geen idee of dit goed bij elkaar past
Hieronder staan 3 onderdelen die ik heb gevonden en waar goede reviews bij stonden.
SSD: Crucial CT128M4SSD2
Moederbord: ASRock 970 Extreme3
Processor: AMD FX-8150
De volgende onderdelen moeten dus nog aangeschaft worden:
- Behuizing
- Cd/dvd speler/brander
- Ram geheugen (liefst 16)
- Opslag hardeschijf voor de games
- .....
Het zijn best wat onderdelen die ik opnieuw wil kopen maar ik denk dat dit makkelijk kan lukken met het geld. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en als de onderdelen die ik gevonden had niet goed voor mijn computer zijn meld dit das A.U.B. ook even.
Eisen en wensen:
Ik vind het erg fijn als mijn computer snel is dus een SSD heb ik er graag in. De onderdelen mogen tussen de 600 en 700 euro liggen.
ik hoop dat ik het met deze onderdelen voorlopig weer even vol kan houden (gamen in hooge details).
Doel van deze post:
Ik zou graag een lijstje willen hebben van de onderdelen die het beste passen. De computer in elkaar zetten lukt mij zelf wel.
Verdere vragen graag in reactie op de post zetten!
Alvast bedankt!!
Groetjes,
Diddyd0nut
Ik ben binnekort van plan om een (bijna) nieuwe game computer te gaan bouwen.
De enige twee onderdelen die ik van mijn oude computer behoud zijn:
- Videokaart: Sapphire radeon hd 6970
- Voeding: OCZ 850W
Ik heb het idee dat ik deze twee onderdelen nog goed kan gebruiken.
Natuurlijk heb ik zelf al wat op internet rond lopen neuzen en heb een aantal onderdelen gevonden,
Heb immers geen idee of dit goed bij elkaar past
Hieronder staan 3 onderdelen die ik heb gevonden en waar goede reviews bij stonden.
SSD: Crucial CT128M4SSD2
Moederbord: ASRock 970 Extreme3
Processor: AMD FX-8150
De volgende onderdelen moeten dus nog aangeschaft worden:
- Behuizing
- Cd/dvd speler/brander
- Ram geheugen (liefst 16)
- Opslag hardeschijf voor de games
- .....
Het zijn best wat onderdelen die ik opnieuw wil kopen maar ik denk dat dit makkelijk kan lukken met het geld. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en als de onderdelen die ik gevonden had niet goed voor mijn computer zijn meld dit das A.U.B. ook even.
Eisen en wensen:
Ik vind het erg fijn als mijn computer snel is dus een SSD heb ik er graag in. De onderdelen mogen tussen de 600 en 700 euro liggen.
ik hoop dat ik het met deze onderdelen voorlopig weer even vol kan houden (gamen in hooge details).
Doel van deze post:
Ik zou graag een lijstje willen hebben van de onderdelen die het beste passen. De computer in elkaar zetten lukt mij zelf wel.
Verdere vragen graag in reactie op de post zetten!
Alvast bedankt!!
Groetjes,
Diddyd0nut