• bitsimman
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-08 18:17
Hallo iedereen,

Op het moment ben ik bezig met het maken van een video en wil gebruik maken van Adobe Clip Notes. Het gebruik daarvan is makkelijk. Moeilijker is om ruimte op internet te vinden om de video te uploaden.

Weet iemand een hoster waar je grote videobestanden voor dit gebruik mag uploaden? Als ik bij bijvoorbeeld bij BinHoster.com naar de terms of service kijk dan mag ik dit dus niet doen ("Accounts cannot be used to store files or backups only")

Mijn video zal ongeveer 800 mb zijn. ook wil ik gebruik maken van de FTP optie.
Sinds je bij de instellingen direct al de link van de video moet ingeven zijn sites met automatisch gegenereerde links not done.

Ik hoop dat iemand een geschikte site hiervoor weet.

Groet, Jan

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:49
Even een duwtje naar Workflow.

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:18

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Als het gewoon om een video gaat dan kun je die toch oploaden op sites als Vimeo en Youtube?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• bitsimman
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-08 18:17
Hmm, zover ik weet kun je bij youtube niet het commentaar met timecode exporteren. Vimeo staat bij het filter van mijn provider op de blacklist dus daar kan ik het geeneens van onderzoeken (heb vandaag het filter uit proberen te laten zetten, wat kennelijk nog niet gelukt is).
Bovendien genereerd youtube zelf een link. Dit kan dus ook niet gecombineerd worden met Clip Notes.

Ik zie opzich wel je punt van in feite de tekst op de achterkant van het figuurlijke bierfiltje te schrijven.
Toch zou ik het liefst Clip Notes gebruiken. Daarmee kan ik de gebruikers meer mee dwingen om precies te omschrijven wat ze willen.

[ Voor 8% gewijzigd door bitsimman op 21-09-2012 00:05 . Reden: toevoeging argument ]