Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Borderlands 2 review

Pagina: 1
Acties:

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-11 21:48

Gilraen

The audacity!

Topicstarter
Wat inhoudelijke puntjes m.b.t. de Borderlands 2 review.

Pagina 3 (laatste alinea)
Zo waren wij al level veertien toen een andere speler mee kwam doen. Die kwam met zijn level één ineens in een fase van het spel terecht waarin hij amper schade kon aanrichten bij vijanden en ook nauwelijks ondersteuning kon bieden. Het spel werd echter wel direct geschaald op een niveau bedoeld voor twee spelers, wat uiteindelijk een niet te volbrengen boss-fight opleverde.
Telfoutje? Als er reeds sprake is van 'wij', kan een extra persoon nooit 2 personen in totaal maken - het level werd dus minimaal op een niveau voor 3 personen geschaald. Of begrijp ik dit verkeerd?

Pagina 4 (eerste alinea)
Daar houdt de audiovisuele progressie echter niet op.
Deze alinea gaat enkel in op de grafische kant van het verhaal; wat heeft geluid hiermee te maken?

Pagina 4 (tweede alinea)
Borderlands scoorde her en der al met aardig humor, maar Borderlands 2 gaat volledig over de top. En dat een keer of tien.
(Extreem pietluttig, sorry :X, maar als ik dan toch bezig ben...) Volgens mij wordt hier de 'overtreffende trap' bedoeld, niet dat de humor ongeveer 10 keer volledig over de top gaat - en daarna dus niet meer. "En dat keer tien." zou dan, indien ik het correct opvat, de juiste schrijfwijze zijn.

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de conclusie:
- Alleen spelende gamers worden benadeeld
Dit leest niet lekker. Het lijkt alsof de nadruk nu op spelende ligt. Misschien een koppelstreepje tussen Alleen en spelende. Of "single-play gamers".

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-11 21:48

Gilraen

The audacity!

Topicstarter
*knip*

Nevermind.

[ Voor 99% gewijzigd door Gilraen op 22-09-2012 13:32 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222