Starcraft II Kids ?

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Anoniem: 473959

Topicstarter
SC2 kids?
Hey, als er iemand kids kent (-14) die zich willen aansluiten bij een nederlandstalig chatkanaal op battlenet, ik ben net iets opgestart.

Ik ben vader van 2 jongens, 8&9, en we amuseren ons te pletter met starcraft2. Ik denk dat de kids wat sneller zullen leren als ze kunnen spelen en chatten in het nederlands, die gastjes kennen immers nog heel weinig engels ...
Ik ben ook van plan om eens een online -14 tornooitje te organiseren als test.
Misschien kan ik later (mits wat animo) een aantal prijzen proberen versieren bij fabrikanten.

Ik wil me hier vooral niet opdringen, het is een deftig aangepakt probeersel.
Ik ken zelf slechts 1 spelende papa met 2 zonen, en mijn zonen kennen een 5tal starcraft2 kids, dus we zitten aan een kleine 10, vandaar ook dat ik hier even wil polsen naar reacties en het alvast kenbaar maken (de eerste 10 likes zijn nog beschikbaar ).

Zelf speel ik nog maar deftig zilver, dus het gaat hier enkel om de fun en leren van elkaar, ik stel me niet op als leraar, ik beheer een communitysite (tips/hulp/vragen van ouders/kids zijn welkom).
Ik zal echter wel proberen om interessante links aan die mannen te verspreiden.

Merk op dat ik mijn eigen kinderen in de gaten houd wat betreft hun aantal uren spelen en hun gedrag op de chat, ik vermijd voor hen ook de video's uit de campagne wegens te eng. Ik kan dit niet garanderen voor anderen. Wat de chat betreft eigen ik me wel het recht toe iemand te bannen (met de nodige uitleg).

Ik heb hiervoor een *knip* gemaakt en een *knip*, verder zien we wel, spelen doen we zoiezo

GG HF
en bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 21-09-2012 08:57 ]

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Cool initiatief, als kids op die leeftijd beginnen kunnen ze na een jaar of 8 misschien een interessante carrierekeuze maken :)

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 15:36

RMB

Nee, geen right mouse button!

Morphs, spelen velen hier niet al games sinds hun jongere jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Sowieso schrijf je zo :)

Verder lijkt me dit topic niet helemaal in lijn met de algemene GoT regels omtrent werving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sorry, maar hoe goed bedoeld ook; dit is niet echt de bedoeling hier. Werven voor andere sites/communities zien we niet graag.

Dit topic gaat dan ook dicht.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.