Ik zit nu al een uur te zoeken naar deze functie. Ik heb 1 excange account met daarin een koppeling naar een 2de account zodat ik 2 mailboxen kan zien. Nu verstuurd hij de mails altijd met het 1ste account, maar ik wil dat het altijd met het 2de account wordt verstuurd. Nu kan ik bij het verzenden uiteraard bij het from veld het juiste account kiezen, maar das nou niet de oplossing.
Is hier de enigste oplossing door het account in outlook weg te doen en opnieuw aanmaken door het 2de account te kiezen en hier dan het 1ste aan te koppelen? Of is er ergens een mogelijkheid om het versturen op het 2de account te zetten?
Ik vind dat nieuwe layout en menu voering wat er sinds 2007 inzit zo gebruikersvriendelijk als een viekante draaideur. Sorry dat ik dat zeg, maar ik kan er niet aan wennen.
Is hier de enigste oplossing door het account in outlook weg te doen en opnieuw aanmaken door het 2de account te kiezen en hier dan het 1ste aan te koppelen? Of is er ergens een mogelijkheid om het versturen op het 2de account te zetten?
Ik vind dat nieuwe layout en menu voering wat er sinds 2007 inzit zo gebruikersvriendelijk als een viekante draaideur. Sorry dat ik dat zeg, maar ik kan er niet aan wennen.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.