I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Misschien is het ook wel leuk om een poll bij het artikel te plaatsen met de vraag: "Met welke duim bedien jij je spatiebalk?" Er zijn namelijk nogal wat comments van mensen die, net als ik, beweren juist hun linkerduim te gebruiken. Ik ben wel benieuwd in welke mate de stelling van Microsoft (90% gebruikt de rechterduim voor de spatiebalk) geldig is voor de Tweakers-community. Ik vermoed dat veel (rechtshandige) gamers jump/space met links hebben leren gebruiken (WASD-spatie) omdat de rechterhand nu eenmaal op de muis ligt.
Er zijn nu meer comments van mensen die de stelling tegenspreken dan bevestigen, maar misschien is men eerder geneigd iets te melden als het niet klopt dan wanneer het wel klopt en geeft dit een vertekend beeld.
De antwoorden zou je ook nog kunnen opsplitsen tussen rechts en linkshandig:
-Linkerduim, ik ben rechtshandig
-Linkerduim, ik ben linkshandig
-Rechterduim, ik ben rechtshandig
-Rechterduim, ik ben linkshandig
Opsplitsen tussen wel of niet gamer is natuurlijk ook nog interessant, maar het aantal mogelijke antwoorden loopt zo al snel uit de klauwen.
Er zijn nu meer comments van mensen die de stelling tegenspreken dan bevestigen, maar misschien is men eerder geneigd iets te melden als het niet klopt dan wanneer het wel klopt en geeft dit een vertekend beeld.
De antwoorden zou je ook nog kunnen opsplitsen tussen rechts en linkshandig:
-Linkerduim, ik ben rechtshandig
-Linkerduim, ik ben linkshandig
-Rechterduim, ik ben rechtshandig
-Rechterduim, ik ben linkshandig
Opsplitsen tussen wel of niet gamer is natuurlijk ook nog interessant, maar het aantal mogelijke antwoorden loopt zo al snel uit de klauwen.
Ik heb de zin iets aangepast, is nu 'tevens backspace'...
Om nu nog een poll te doen heeft weinig zin meer denk ik, sorry
Om nu nog een poll te doen heeft weinig zin meer denk ik, sorry