Toon posts:

Outlook 2000 standard email bij new

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me vertellen hoe ik binnen Outlook 2000 een standard (al bijna volledig ingevuld) email onder de NEW email hangen.
Net zo als bij word, dat je een template opened (en de template laat bestaan) en dan dat je bijvoorbeeld alleen de naam achter 'geachte' hoeft te veranderen en hier en daar de tekst veranderen en klaar.
TIA

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

forms gebuiken, kan je helemaal aanpassen met van alles en nogwat

je kan ook gewoon een folder maken onder outlook genaamd forms, mailtj emaken, verhaal intypen, opslaan en verplaatsen naar forms, en als je em wil versturen gewoon forwarden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Wat je ook kan doen is je mailtje helemaal maken zoals je em wil, en dan onder file menu gewoon save as..
Je zet em dan dus ergens als .eml bestand op je HD en je maakt er een snelkoppeling naartoe. Hier kan je dan ook nog es een hotkey aanhangen!

Voordeel is ook dat je niet steeds heel outlook hoeft op te starten om een mailtje te sturen...:)
suuk6,

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Een kick, maar het antwoord op de vraag staat er niet in...of ik snap het niet :)

Ik heb een form, werkt prima, maar ik wil deze graag "onder" de knop "New" in het hoofdscherm van outlook. Onder deze knop zitten de std opties new mail, new appointment etc etc, en ik wil daar graag new "mijn form" aan toe voegen...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!