RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 20-09-2012 13:37 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik hoopte dat iemand mij kon vertellen hoe ik precies dit effect kan nabootsen. Op internet vind ik er helemaal niks over.. Anders kwam ik hier niet terecht. En blijkbaar ben ik niet vaardig genoeg om het zelf te kunnen, dus zocht ik hulp.
Na MueR's reactie ga ik je toch nog veel succes wensen! Ik ben ervan overtuigd dat je het ook kunt
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
- google box rounded corners borders photoshop
- google shadown gradient photoshop
Serieus, even googlen, en ik zal je eerlijk zeggen: ik heb photoshop letterlijk voor 10 minuten gebruikt in mijn hele leven en totaal geen affiniteit met designen. Grote mond trekken naar een moderator, terwijl hij toch duidelijk aangeeft wat er mis is (en jij je niet houdt aan de regels hier op tweakers m.b.t. het openen van een thread) is echt not done.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Dit gaat lulliger klinken dan het bedoeld is, maar gezien het feit dat je in 2010 ook al met grafisch spul bezig was: zit je wel in de goeie business?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Daarnaast vind ik het wel goed dat iemand ergens op wordt aangesproken, maar doe dat dan wel constructief. Ik vind sommige reacties toch wel iets te fel.
...en waarom?
Wij delen graag onze kennis aan mensen die willen bijleren. Maar als ik, met minimale HTML en CSS kennis notabene, op een halve minuut via google het antwoord op zijn vraag vind, dan vraag ik mij af hoeveel de TS er van zijn eigen tijd al heeft ingestoken, en of hij niet onmiddellijk zijn vraag hier heeft geplaatst omdat het "fancy & complex" lijkt.
Indien TS het nog steeds niet heeft gevonden
Mijn zoektermen op google waren: HTML5 mac shadow box
Geen spatie tussen HTML en 5. 2 van deze 4 woorden heeft de TS zelfs letterlijk in zijn eerste post staan, van een derde staat een synoniem in de titel.
Dan kom je onderandere op deze site uit. Effect 2 6 is volgens mij wat de TS zoekt, alleen in omgekeerde schaduwkleuren.
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
En inderdaad met een beetje Google en sandboxen is het zo gepiept