Toon posts:

MS Office hoe verwijder je de licentie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik wil graag een nieuwe mac kopen, omdat mijn mac-air niet meer voldoet nu ik op kamers zit.
Nu is mijn vraag hoe kan ik mijn office licentie van mijn mac afhalen? want ik wil graag mijn office meenemen naar mijn nieuwe mac.

mvg

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Office verwijderen... doosje zoeken en de licentie gebruiken op je nieuwe mac :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay dus hij is niet mac gekoppeld?

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 13:53

Hoite

Goed verhaal

Nee, je hebt een gebruiksrecht voor X computers tegelijk, in de praktijk kan je hem ook wel op X + 10 computers installeren, zolang je hem niet 30x per dag probeert de activeren. (maar mag niet)

Oftewel, gewoon deinstalleren op je huidige mac en installeren op je nieuwe.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoite op 20-09-2012 12:53 ]

Lekker kort.

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-10 20:21
Nee, dat is niet waar kan ik je uit ervaring vertellen. Heb 'm drie keer geinstalleerd en nu is het toch echt einde oefening. Gisteravond met een helpdesk uit India aan de lijn gezeten voor een reactivatie, dat is uiteindelijk gelukt maar al te gebruiksvriendelijk is het allemaal niet. Je krijgt eerst een melding dat je maximum aantal activaties hebt bereikt en je het telefonisch moet doen. Dan bel je een 020 nummer en vraagt een systeem je 36 cijfers in te vullen waarna de verbinding verbroken wordt. Om doorgeschakeld te worden bel je dat 020 nummer en druk je een keer of wat op de 0 (ongeldige keuze) tot ze je uit wanhoop met een medewerker doorverbinden. Als je dan eenmaal bent doorverbonden en iemand aan de lijn hebt gaat het wel snel, maar je moet er dus wel eerst achterkomen hoe je doorgeschakeld moet worden ;).

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
vistu schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:10:
Nee, dat is niet waar kan ik je uit ervaring vertellen. Heb 'm drie keer geinstalleerd en nu is het toch echt einde oefening. Gisteravond met een helpdesk uit India aan de lijn gezeten voor een reactivatie, dat is uiteindelijk gelukt maar al te gebruiksvriendelijk is het allemaal niet. Je krijgt eerst een melding dat je maximum aantal activaties hebt bereikt en je het telefonisch moet doen. Dan bel je een 020 nummer en vraagt een systeem je 36 cijfers in te vullen waarna de verbinding verbroken wordt. Om doorgeschakeld te worden bel je dat 020 nummer en druk je een keer of wat op de 0 (ongeldige keuze) tot ze je uit wanhoop met een medewerker doorverbinden. Als je dan eenmaal bent doorverbonden en iemand aan de lijn hebt gaat het wel snel, maar je moet er dus wel eerst achterkomen hoe je doorgeschakeld moet worden ;).
Mijn ervaring met telefonische activatie was dat ik een geautomatiseerde mevrouw aan de lijn kreeg die een aantal nummertjes ging uitspugen. Nooit echte problemen mee gehad.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Ik vind persoonlijk dat als je het legaal hebt aangeschaft, je dan best een torrentje mag zoeken.... Wordt je wel erg moeilijk gemaakt om gebruiksvriendelijk legaal software te gebruiken zo zeg.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:19
Kamers klinkt als studeren. Heb je een Office pakket gekocht via Surfspot o.i.d.? Kan zijn dat je dan een studentenversie (SL aangeduid) heb gekocht en die zijn maar 1x te gebruiken. Dit heb ik laatst nog nagevraagd.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 21:34
Bushalte schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:34:
Kamers klinkt als studeren. Heb je een Office pakket gekocht via Surfspot o.i.d.? Kan zijn dat je dan een studentenversie (SL aangeduid) heb gekocht en die zijn maar 1x te gebruiken. Dit heb ik laatst nog nagevraagd.
Vreemd, ik heb toevallig zo'n studentenversie en die al drie keer geïnstalleerd?
2x op dezelfde mac, na clean install, 1x op een andere.. Geen problemen mee. Vreemd.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-10 14:19

Tys

De studentenversies van Surfspot en Slim.nl zijn (legaal) te installeren op max. 3 computers tegelijkertijd.

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:19
Dat is wel apart dan, Surfspot vertelt me iets anders. Volgens mij stond het ook op de website toen ik het pakket kocht. Thanks, ik ga het eens proberen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb samen met mijn ouders gekozen voor een family pakket omdat we 3macs tegelijk hadden gekocht.
Pagina: 1