Hawkeye 123 handelt niet volgens de regels van de veiling.

Pagina: 1
Acties:
  • 599 views

• Maan50
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09-2012
Hier zijn antwoord op mijn hoogste bod:

Het is via Tweakers.net Vraag & Aanbod door Hawkeye123 verstuurd op
> 19-09-2012 @ 21:07 vanaf IP: X.X.X.X

> 125,- vind ik te weinig, daar voor blijft hij bij mij staan.

> Met vriendelijke groet,
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 20-09-2012 12:12 . Reden: IP verwijderd ]

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Veilingen zijn op Tweakers niet bindend.
(kun je natuurlijk een discussie over het nut van een veiling aangaan maar zo simpel is het nu eenmaal.)

Misschien handig als dit soort dingen van te voren in de veiling vermeld worden of dat je het minimum wat je in je hoofd hebt als startbod instelt maar Hawkeye is niet verplicht te leveren.

Edit: Haal die jongen zijn i.p. even weg, die hoef je niet online te spammen hiervoor lijkt mij?

[ Voor 12% gewijzigd door mveijden op 20-09-2012 09:22 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Een veiling op de Tweakers V&A is niet bindend, dit staat ook in de algemene voorwaarden.
Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.
Kopje 13 van de algemene voorwaarden V&A reviews: Tweakers.net FAQ

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 18:31
Hawkeye 123 handelt niet volgens de regels van de veiling.
Als je nu gewoon de faq even doorgelezen had, zoals dat hoort, dan had je meteen geweten dat Hawkeye 123 niets verkeerd doet, zie:

http://tweakers.net/vafaq

Typisch weer een gevalletje van niet de tijd nemen om even de regels door te nemen.......

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Met iedereen hierboven ^^^^. Veilingen en biedingen zijn niet bindend en slechts indicatief. Tweakers is geen Ebay waar je moet leveren. Het staat de verkoper vrij om niet akkoord te gaan met de prijs. Helaas voor jou, maar het is nu eenmaal zo.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.