Miniatuur koelkasten en vriezer

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
In de pricewatch is het mogelijk om hele dure miniatuur koelkasten en vriezers te kopen. Wel 4ml vriesruimte beschikbaar. :*)
zie: http://tweakers.net/price...NgMud_Ken2dY1N6vlqhFHLOHw

Ik kreeg het zelf niet veranderd van ml naar l dus vandaar hier even de melding.

[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow16 op 20-09-2012 00:13 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dat is niet goed nee. In de backend moeten we het invoeren in milliliters, dus als wij liters willen weergeven in de specs en filters, moeten we niet vergeten er drie nullen achter het getal te zetten. Dat is blijkbaar wel gebeurd bij een aantal, we zullen deze verbeteren, dank.

Overigens is het wel mogelijk om deze fouten aan ons door te geven, via Specs verbeteren rechtsboven elk product. Daar zie je ook dat je het moet invullen in ml, dus kan je de drie nullen mooi aanvullen. Mocht er structureel iets fout gaan of bij een grote groep producten, dan mag je altijd een topic aanmaken :)

Edit: Ik heb alle koelkasten, vriezers en magnetrons waar het verkeerd stond ingevuld inmiddels aangepast. Mocht je er toch nog een tegenkomen, meld het dan via Specs Verbeteren :)

[ Voor 13% gewijzigd door Glaanie op 20-09-2012 09:49 ]

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Het stond namelijk bij andere koelkasten wel in liters en niet in milliliters als spec.
Vandaar dat ik het hier had doorgegeven ipv zelf te veranderen.

Kan nu het voorbeeld van gisteren niet meer vinden 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door DarkShadow16 op 20-09-2012 16:32 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nee dat klopt, als we een inhoud van 125 liter willen weergeven bij een koelkast, dan moet er in de backend (en dat geldt ook voor als je als gebruiker een koelkast oid toevoegd) 125000 worden ingevuld, omdat daar een input in milliliters wordt verwacht. Niet logisch, ik weet het, maar we kunnen er nu even niks aan doen, hopelijk kan het in de toekomst (makkelijk) aangepast worden.

Als er dus per ongeluk 125 is ingevuld, zie je dat terug als 125ml, maak je daar weer 125000 van, dan zie je dat als 125 l(iter).

[ Voor 15% gewijzigd door Glaanie op 20-09-2012 16:43 ]