Ik kwam vanmiddag terugrijden van Almere richting Gorinchem. Het viel me op dat er geen file stond na knooppunt Everdingen (de 3 -> 2 rijbanen versmalling), maar wel erna.
De matrixborden brandden 50 zoals zovaak bij files, maar nu:
Ik rij op de linker rijbaan, beetje meesukkelen met het verkeer, zie ik opeens een politiebus op de vluchtstrook staan met een kastje op zijn dashboard (achter/op het stuur zeg maar), welke tegen het verkeer in kijkt. Dit was na de invoegstrook van Lexmond -> Gorinchem.
Mijn vraag: Heb ik nu een flitser gezien?
Wel fijn om mede te delen dat exact na het busje de matrixborden niet meer actief waren en er ook geen file was
Ik zie de mogelijke flitser niet terug op Flitsservice of Flitsers in ieder geval.
De matrixborden brandden 50 zoals zovaak bij files, maar nu:
Ik rij op de linker rijbaan, beetje meesukkelen met het verkeer, zie ik opeens een politiebus op de vluchtstrook staan met een kastje op zijn dashboard (achter/op het stuur zeg maar), welke tegen het verkeer in kijkt. Dit was na de invoegstrook van Lexmond -> Gorinchem.
Mijn vraag: Heb ik nu een flitser gezien?
Wel fijn om mede te delen dat exact na het busje de matrixborden niet meer actief waren en er ook geen file was

Ik zie de mogelijke flitser niet terug op Flitsservice of Flitsers in ieder geval.
[ Voor 5% gewijzigd door Beerkeeper op 19-09-2012 22:34 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL