• DSTweaker
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik overweeg om een WDTV Live Hub aan te schaffen, maar 1 ding is me nog steeds niet volledig duidelijk. Kan je nu wel movie sheets gebruiken op de WDTV Live Hub om je filmcollectie op tv te tonen of niet?

Onderstaande link verduidelijkt wat ik precies bedoel
link : http://www.taurus35.adsl24.co.uk/Sheets/xMovie%20CT-2.jpg

Voor alle duidelijkheid, het hoeft niet exact hetzelfde te zijn zoals in bovenstaande link, maar het concept is wel hetzelfde. Dat je je films kan tonen op je tv op een mooie en duidelijke manier.

Heb ook al veel gegoogled en veel gelezen, maar er is zoveel informatie ter beschikking gesteld dat ik totaal verward ben :? . Soms lijkt het dat dit wel zou gaan bij de Hub, maar de andere keer ben ik dan weer niet zeker of dat dit gaat.

Er zijn veel pagina's op het internet die gaan over het verkrijgen van movie sheets op de WDTV Live, maar mag je dan veronderstellen dat dit ook werkt op de WDTV Live hub?

Tussen al het googlen en lezen ben ik al wel terechtgekomen op het programma 'thumbgen'. Als ik het goed heb zou dit gebrukikt worden om movie sheets te genereren, klopt dit?

Alle hulp en advies is welkom, zodat deze kwestie hopelijkwat duidelijker wordt voor mij.