Steam kan niet meer inloggen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 469765

Topicstarter
Hallo
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op steam ik krijg dit te zien .

Hallo!
Zo te zien log je op Steam in vanuit een nieuwe browser of een nieuwe computer. Of het is gewoon zo lang geleden...

Aangezien als spam?Heb je je spam-map gecontroleerd? Als je geen recente berichten van Steam Support in je Postvak IN kunt vinden, probeer dan eens daar te kijken.

Gelukt!Je hebt hier nu toegang tot je Steam-account.

Oeps!Sorry, maar,
dat klopt niet helemaal...

Laat ons helpen!Wat vervelend dat je problemen ondervindt. We weten dat je Steam account erg belangrijk voor je is, dus we zijn vastberaden je te helpen om toegang tot je account in de juiste handen te laten blijven.
Als een extra beveiligingsmaatregel, dien je toegang via deze browser toe te staan door de speciale code in te voeren die we zojuist naar je e-mailadres hebben verstuurd.
Als dit een openbare computer is, vergeet dan niet uit te loggen voordat je deze browsersessie van Steam sluit.
Neem contact op met Steam Support voor assistentie van één van onze medewerkers. Legitieme oproepen voor hulp met accounttoegang hebben onze hoogste prioriteit. Neem contact op met Steam Support voor hulp met accounttoegang
[/quote]
[quote]

Dit account was van een persoon op marktplaats die het spel hallf life 2 Holiday 2006 collection heeft gekocht en geactiveerd.
Dat spel had ik gekocht tweedehands en daar stond een login en wachtwoord op geschreven.
Dat werkt nu niet meer.
Op dat account had ik ook half life 1 gekocht en daar kan ik ook niet meer bij.
Ook heb ik in dat account het oude email adres gewijzigd in mijn adres maar kennelijk wordt er niks gewijzigd.
Want ik krijg geen code toegestuurd.
Customer support laat het afweten en reageert niet en kennen ook geen nederlands blijkbaar.
Heeft dus geen hoogste prioriteit.
Er zaten wel originele keycodes bij het spel.
Wat nu te doen?
Kan ik dit account nog wel gebruiken?
Ik vindt dat hele steam gebeuren irritant aan het worden.
Ik bedoel dit spel was origineel met cd key alleen niet door mij geactiveerd.
Moet ik alles weer opnieuw kopen?

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-07 11:30
- Valve staat het doorverkopen van Steam accounts niet toe, aldus hun voorwaarden.
- Het kopen van een bestaand Steam account is risicovol: Als iemand kan bewijzen dat hij de originele koper was van de spellen op dat account (een foto van de CD-key en/of betalingsbewijs), zal Valve de originele koper toegang verschaffen tot de account, die dan de gegevens weer kan veranderen.

Je zegt daarnaast dat je het hele Steam gebeuren irritant vindt worden, dit komt echter door onjuist gebruik van de dienst. Er zijn hele hordes gamers die Steam al jaren gebruiken, een account met honderden, zo niet duizenden spellen erop hebben en geen problemen met Steam hebben.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:24

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

als jij voor valve kan aantonen dat jij de eigenaar van het account bent (naam klopt, foto's van fysieke kopieeen van de spellen, emails met facturen van de gekochtte spellen..) kan je steam support aanschrijven.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zoals kutagh ook al aangeeft, Valve staat niet toe dat Steam accounts door verkocht worden.
Misschien dat je met support iets kan regelen maar hoop niet te hard.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream