Reclame Tweakers App vertraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Sinds kort zitten er ook reclames in mijn tweakers.net android app. Deze zijn, opzich heel mooi, tussen de artikelen verwerkt als artikel en scrollen dan dus ook mee.

Het enige jammere is dat dit de hele lijst wel veel trager en minder responsief laat scrollen. En aangezien jullie zeggen dat jullie er alles aan doen om reclame goed te implementeren in de site, leek me dat ook wel van toepassing op de mobiele app.

Overigens heb ik een Galaxy Nexus met stock Jelly Bean rom, dus aan de mobiel zou het niet moeten liggen... Een S3 zal er vast minder problemen mee hebben, maar om nou voor een vloeiend scrollende pagina al een S3 te kopen leek mij een beetje overdreven... Hopelijk kunnen jullie hier wat aan doen...

EDIT:

Het valt me wel op dat als ik GPU Rendering afdwing (optie voor ontwikkelaars bij de Nexus) het wel vloeiend loopt (update). Wel is het zo dat er nu geen reclame bij is, dus een echt vergelijking kan ik niet maken...

[ Voor 13% gewijzigd door Appel105 op 19-09-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 13:27
We hebben niet pas 'sinds kort' reclames in onze app, dat zit er al een tijd lang in. Ik denk eerder dat de app gewoon niet bijster goed om kan gaan met Jelly Bean. Zodra we de app weer eens onder handen nemen zullen we er goed naar kijken. Thanks voor het melden!

Dit topic is gesloten.