Hallo, sinds de laatste software update loopt mij One S regelmatig vast, maar sinds gister is daar een volgend probleem bij gekomen; ik krijg geen toetsenbord meer in beeld (zowel bij sms, mail, whatsapp, etc.) Iemand ervaring mee en weet hoe dit op te lossen?
ik zou ff een harde reset (factory reset vanuit bootloader) uitvoeren, zodat alles er schoon op word geinstalled.
LET OP alles gaat er dan af, dus ff backuppen.
updates willen niet altijd alles 100% goed installeren, vandar dat ik altijd zowiezo een fact reset doe na een update.
LET OP alles gaat er dan af, dus ff backuppen.
updates willen niet altijd alles 100% goed installeren, vandar dat ik altijd zowiezo een fact reset doe na een update.
GiTS
Hoi, welkom op GoT 
Het is de bedoeling dat je eerst het een en ander zelf probeert voordat je hier aanklopt, en dat je in je topicstart laat zien wat je allemaal zelf hebt gedaan. Geef dus aub aan waar je op hebt gezocht en waarom je er niet uit komt.
Zie ook Het algemeen beleid
Het is de bedoeling dat je eerst het een en ander zelf probeert voordat je hier aanklopt, en dat je in je topicstart laat zien wat je allemaal zelf hebt gedaan. Geef dus aub aan waar je op hebt gezocht en waarom je er niet uit komt.
Zie ook Het algemeen beleid
Druk is een paar seconden op een leeg tekstveld, krijg je dan een optie voor een te selecteren toetsenbord?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit