Wijziging User Review - [hp 63] [radiator99].

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views

• Diesel-ind
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-07 09:35
Graag wil ik de slechte feedback die ik heb ontvangen van "hp 63" laten verwijderen aangezien hij dit doet om mij terug te pakken.

Ik heb van "hp 63" een iPhone 4s met een defect beeldscherm overgenomen.
Link advertentie: http://tweakers.net/aanbo...s-16gb-defect-scherm.html
( Verkoper heeft inmiddels de details verwijderd)

Nadat ik alles netje had ontvangen ben ik zelf begonnen met het vervangen van het scherm (Dit heb ik inmiddels al minimaal 15x bij verschillende iPhones gedaan).

Wat me direct opviel is dat er losse onderdelen in de iPhone lagen en dat de iPhone, aan de schroeven te zien, al meerdere malen open was geweest. Daarnaast zat er een brandvlek op de connector van de batterij waardoor de connector niet meer goed paste. Na het vervangen van het scherm blijkt de iPhone een probleem te hebben. Hij geeft na het opladen een zwart scherm en soms strepen. Na ongeveer een uur werkt de iPhone dan weer normaal. Om te testen of het niet aan het nieuwe scherm ligt heb ik het oude scherm er weer opgezet. Ook met dit scherm gaf hij dezelfde fout.

Na een nadere inspectie van de telefoon valt mij op dat de indicatoren op het mainboard een rode kleur aangeven. Ofterwijl waterschade!!! Aangezien ik hier niet op zit te wachten heb ik de verkoper een DM gestuurd met de vraag of hij hem de iPhone terug wil nemen.

Ik kreeg als antwoord terug dat hij bij hem altijd goed heeft gewerkt en dat hij hem niet terug wil nemen. Ik heb dit meerdere malen gevraagd, maar helaas wil hij de telefoon niet terugnemen!

Waarschijnlijk heeft de verkoper de telefoon ooit met waterschade gekocht. Hij verkoopt en repareert veel telefoons (aan zijn feedback te zien) dus waarschijnlijk wilde hij gewoon van deze iPhone af aangezien hij problemen gaf die hij niet op kon lossen.

Omdat de verkoper de telefoon toch niet terug wilde nemen, heb ik de telefoon inmiddels voor €250,- verkocht. Aanzien ik er €325,- voor heb betaald heeft dit grapje me dus €75,- gekost!

Ik heb bij de verkoper dus de onderstaande feedback geplaatst om ook andere mensen te waarschuwen:
Link review hp 63: http://tweakers.net/gallery/435279#tab:vraagaanbod

Vervolgens kreeg ik deze feedback (die ik wil laten verwijderen) terug.
Link review radiator 99: http://tweakers.net/gallery/310393#tab:vraagaanbod

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hp63 al via DM op dit topic gewezen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diesel-ind
Yep! Direct nadat ik dit topic heb aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diesel-ind
Kan mijn feedback inmiddels aangepast worden aangezien hij niet wil reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Done :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.