Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DVD rippen naar individuele .wav bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ben al ruim een dag bezig om een dvd te rippen en dit vervolgens in aparte stukken (per hoofdstuk) naar .wav om te zetten. Het mag duidelijk zijn dat dit nog niet echt wil lukken, vandaar deze post. Even kort mijn probleem omschrijven; ik loop stage bij een uitgever en moet de bestanden (van cabaret shows) in losse .wav bestanden aanleveren voor Itunes.

Ik ben in de weer geweest met verschillende programma's. Maar het meeste succes heb ik met het verouderde "DVD Decrypter", het probleem is alleen dat het (volgens mij) niet mogelijk is om het in 1x voor alle hoofdstukken apart te rippen is. Elke keer los een hoofdstuk rippen om dit vervolgens weer met BeSweet om te zetten naar .wav is niet echt een optie, aangezien er ruim 20 hoofdstukken op de dvd zit en ik meerdere dvd's moet rippen.

Ik vroeg me af of iemand weet hoe ik dit het beste/makkelijkste/snelste kan realiseren. Ik ben in principe niet afhankelijk van freeware maar er zijn wel grenzen aan het budget.

Alvast bedankt!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:51
Misschien gaat het lukken met TXMuxer;

http://www.m2ts.org/util/tsmuxer

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:00

skoozie

SCSI

heb geen chaptered dvd bij me maar bij dvd decrypter kan je kiezen voor
mode -> IFO
Tools -> settings -> file mode -> select files: All & file splitting: By File

werkt dat?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Verwijderd

Topicstarter
skoozie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:14:
heb geen chaptered dvd bij me maar bij dvd decrypter kan je kiezen voor
mode -> IFO
Tools -> settings -> file mode -> select files: All & file splitting: By File

werkt dat?
Daar heb ik al mee geëxperimenteerd maar dat werkt helaas niet, 'By File' is ook de default optie. 'By VOB ID' & 'By Cell ID' werkt ook niet.

Volgens mij lukt het met DVD Decrypter niet, wel jammer want voor de rest is het een makkelijk en snelle tool.
Ziet er interessant uit, daar ga ik later even mee kloten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 16:48 ]