kan het de kabel zijn ivm ati 7000 graka geen tv ?

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
win 7 nieuwe pc ziet tv via hdmi niet

Op mijn vorige pc had ik een ati kaart uit de 6xxx serie
Nu een 7xxx serie
Beide met HDMI uit.

De kabel, HDMI, weet ik niet meer uit mijn hoofd, 1.3, 1.5, audio ?
Wanneer ik via de tv met de tv remote naar de pc server 'surf',
aldaar dat standaard in windows 7 zittende dieren filmpje open, heb ik beeld en geluid, echter dit kAn (? is mijn logica) ook over de ethernet kabel gaan.
PC en tv zitten op dezelfde router, tv heeft namelijk ook ethernet kabel / internet functies.

Zowel windows eigen scherm eigenschappen als CCC detecteren de via hdmi (op videokaart en hdmi poort 3 op tv) (1 en 2 ook al geprobeerd..) aangesloten tv niet.

PC uit, hdmi op moederbord aansluiting (msi z77 gd80 , virtu werking staat uit in bios)
Ook noppes op alle 3 hdmi kanalen op tv, geen detectie door windows of ccc.

Boekjes heb ik niet bij de 'zelf' bouw pc, die worden apart nagezonden...

Situatie nu is zoals op vorige pc, hdmi kabel op poort 3 tv, hdmi uit videokaart,
van pc naar tv dus.

windows 7 ultimate x64, msi z77-gd80, i7 3770 S (in bios i7 / virtu video functie staat uit) , laatste bios en video driver / ccc, club 3d 7750 met hdmi uit,
16 gb geheugen, 128 gb samsung 830 ssd

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
In bios virtu aangezet.
Windows scherm is nog op pc-monitor via dvi uit videokaart,
windows detecteert 2e vga scherm.(mijn gok: de video uit op mobo ?)

Maar nog niets op tv te zien. Dus kies ik bijv. voor bureaublad uitbreiden of identiek weergeven.
Dan volgt de 'error' "kan instelling niet opslaan"
!
Ik heb maar 1 SSD er in nu, daar op kan ik alles doen, zijnde admin, dus ook files aanmaken en opslaan.

hdmi in mobo of videokaart maakte geen verschil.

CCC detecteert nog steeds alleen mijn windows pc monitor.
Modbreak:Aub niet twee keer achter elkaar posten. Heb je iets toe te voegen? Gebruik de Edit-knop...

[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 19-09-2012 16:30 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)