Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Gekoppelde producten verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Hoi, ik zoek de mogelijkheid om een product dat ik verkeerd gekoppeld heb te verwijderen. Zie ik iets over het hoofd of is deze optie er gewoon niet?

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:19

rob_erwt

What does this button do?

Die optie is er niet, althans niet voor gewone stervelingen. ;) Modjes kunnen het wel, dus je kan het beste bij het betreffende topic een TR indienen. Een modje zal er dan naar kijken en het eventueel oplossen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Gaat die mogelijkheid er nog komen?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Rob zegt toch dat die optie er wel is? Alleen kunnen "gewone" gebruikers dat niet. Het zelf laten verwijderen van koppelingen etc is denk ik niet iets wat men voor het publiek open wil zetten, dat zie je fout gaan. Dus, plaats gewoon een TR bij het topic en een modje pakt dat wel op.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

grr... 503 not available double post haat

[ Voor 89% gewijzigd door MueR op 19-09-2012 10:59 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

MueR schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:59:
Het zelf laten verwijderen van koppelingen etc
is denk ik niet iets wat men voor het publiek open wil zetten, dat zie je fout gaan.
Als je TS bent is het weleens handig hoor... Bijvoorbeeld bij een iPhone-abonnementen topic... Daar staan nog 3GS'jes gelinkt en dergelijke... Ja, ik kan 'n TR aanmaken en ja 'n moderator zal het dan weghalen, maar waar- om geen TS-support. Die mag ze immers ook toevoegen... Enige is dat als er door iedereen producten gelinkt kunnen worden het idd een zooitje wordt als mensen producten ook weer kunnen ontkoppelen. Zelfde mening?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Ik zou zeggen: laat de TS producten koppelen en ontkoppelen. (ik weet niet dat de huidige situatie is m.b.t. andere mensen koppelen).

• CLB
  • Niet online

CLB

Als je 'n topic aanmaakt, kun je een vinkje zetten bij 'Koppelrestrictie instellen?' zodat je andere users uitsluit.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De mogelijkheid is er niet omdat de usecase te beperkt is om de moeite te nemen het te faciliteren (en als je alle gebruikers eigen koppelingen wilt kunnen laten verwijderen ook niet triviaal om te implementeren).

Intentionally left blank

• CLB
  • Niet online

CLB

Alrighty :)

Pagina: 1