Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies gevraagd bij de aankoop van een notebook!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eey tweakers,

Dit jaar ben ik gaan studeren en het lijkt me handig om een laptop te hebben in college zodat ik betere aantekeningen kan maken. De laptop gaat in het weekend mee naar huis.
Eisen:
  • Tekstverwerken
  • Films kijken, eventueel op extern beeld.
  • Gamen zoals modern warfare 3
  • Maximaal 2 kilo omdat ik hem mee moet nemen
  • Goede accuduur
  • Maximaal 15,6 inch.
Wat ik zelf al heb gezocht:
Het liefst deze sony vaio, mijn zus heeft deze ook. Hij is licht en heeft een redelijke videokaart maar volgens mij is hij niet meer leverbaar. Ik heb al gemaild maar er wordt niet gereageerd.
pricewatch: Sony Vaio VPCSE1M1E/S

Deze laptop is goedkoop licht en dun alleen ik kan er niet op gamen dus ik twijfel of ik deze moet nemen of niet.
pricewatch: Samsung Series 5 NP535U3C-A02NL

Hier kan je goed mee gamen, maar ik twijfel over de accuduur en of het gewicht me niet in de weg gaat zitten.
pricewatch: Asus A55DR-SX091V

Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven of een andere laptop adviseren.

Groetjes

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Duidelijke openingspost, maar ik mis 1 belangrijk ding: wat is het budget?

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:19:
Eey tweakers,

Dit jaar ben ik gaan studeren en het lijkt me handig om een laptop te hebben in college zodat ik betere aantekeningen kan maken. De laptop gaat in het weekend mee naar huis.
Eisen:
  • Tekstverwerken
  • Films kijken, eventueel op extern beeld.
  • Gamen zoals modern warfare 3
  • Maximaal 2 kilo omdat ik hem mee moet nemen
  • Goede accuduur
  • Maximaal 15,6 inch.
Wat ik zelf al heb gezocht:
Het liefst deze sony vaio, mijn zus heeft deze ook. Hij is licht en heeft een redelijke videokaart maar volgens mij is hij niet meer leverbaar. Ik heb al gemaild maar er wordt niet gereageerd.
pricewatch: Sony Vaio VPCSE1M1E/S

Deze laptop is goedkoop licht en dun alleen ik kan er niet op gamen dus ik twijfel of ik deze moet nemen of niet.
pricewatch: Samsung Series 5 NP535U3C-A02NL

Hier kan je goed mee gamen, maar ik twijfel over de accuduur en of het gewicht me niet in de weg gaat zitten.
pricewatch: Asus A55DR-SX091V

Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven of een andere laptop adviseren.

Groetjes
er is maar 1 echte goede optie als je aan al je wensen wilt voldoen..
En dat is de Vaio S15 (De opvolger van de Vaio Se). Deze geeft ook een gpu waarmee je echt cod mw3 kan spelen op redelijke settings (gt640m) die de andere niet hebben. Ook heeft deze een Ful HD scherm die je echt absoluut niet wilt missen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
Als je echt een lichte Pc wilt hebben zou ik eens kijken op https://mysn.co.uk/xmg-a102 is slechts 1.74 kg en je hebt wel een Gforce 650+evt i7 als je dat wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Hee bedankt voor de reacties, een xmg zou een mooie oplossing zijn maar ligt helaas boven mijn budget van maximaal 800 euro. Ik denk dat als ik de Vaio se niet kan meer kan krijgen het gamen maar op moet geven in het weekend en voor de ultraportable betaalbare series 5 van samsung ga. Of is er nog een beter alternatief?