Eey tweakers,
Dit jaar ben ik gaan studeren en het lijkt me handig om een laptop te hebben in college zodat ik betere aantekeningen kan maken. De laptop gaat in het weekend mee naar huis.
Eisen:
Het liefst deze sony vaio, mijn zus heeft deze ook. Hij is licht en heeft een redelijke videokaart maar volgens mij is hij niet meer leverbaar. Ik heb al gemaild maar er wordt niet gereageerd.
pricewatch: Sony Vaio VPCSE1M1E/S
Deze laptop is goedkoop licht en dun alleen ik kan er niet op gamen dus ik twijfel of ik deze moet nemen of niet.
pricewatch: Samsung Series 5 NP535U3C-A02NL
Hier kan je goed mee gamen, maar ik twijfel over de accuduur en of het gewicht me niet in de weg gaat zitten.
pricewatch: Asus A55DR-SX091V
Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven of een andere laptop adviseren.
Groetjes
Dit jaar ben ik gaan studeren en het lijkt me handig om een laptop te hebben in college zodat ik betere aantekeningen kan maken. De laptop gaat in het weekend mee naar huis.
Eisen:
- Tekstverwerken
- Films kijken, eventueel op extern beeld.
- Gamen zoals modern warfare 3
- Maximaal 2 kilo omdat ik hem mee moet nemen
- Goede accuduur
- Maximaal 15,6 inch.
Het liefst deze sony vaio, mijn zus heeft deze ook. Hij is licht en heeft een redelijke videokaart maar volgens mij is hij niet meer leverbaar. Ik heb al gemaild maar er wordt niet gereageerd.
pricewatch: Sony Vaio VPCSE1M1E/S
Deze laptop is goedkoop licht en dun alleen ik kan er niet op gamen dus ik twijfel of ik deze moet nemen of niet.
pricewatch: Samsung Series 5 NP535U3C-A02NL
Hier kan je goed mee gamen, maar ik twijfel over de accuduur en of het gewicht me niet in de weg gaat zitten.
pricewatch: Asus A55DR-SX091V
Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven of een andere laptop adviseren.
Groetjes