18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW
Heb je je systeem overclocked?
Even zoeken op de OCZ site of er misschien een firmware update beschikbaar is voor de SSD, dat wil vaak ook nog wel helpen!
Als dat allemaal niks uithaalt zou ik hem RMA aanbieden bij het bedrijf waar je hem hebt gekocht.
Even zoeken op de OCZ site of er misschien een firmware update beschikbaar is voor de SSD, dat wil vaak ook nog wel helpen!
Als dat allemaal niks uithaalt zou ik hem RMA aanbieden bij het bedrijf waar je hem hebt gekocht.
Zucht...
Dankje voor je snelle reactie, ik zie wel een update staan op de site van OCZ, echter moet ik deze update installeren vanaf een andere schijf. Dus moet ik eerst windows nog een keer installeren op een 2e schijf.SgtElPotato schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:24:
Heb je je systeem overclocked?
18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW
Een optie is om een Linux Live CD te branden of een USB te maken. klikNickkie55 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:50:
[...]
Dankje voor je snelle reactie, ik zie wel een update staan op de site van OCZ, echter moet ik deze update installeren vanaf een andere schijf. Dus moet ik eerst windows nog een keer installeren op een 2e schijf.
Als je hier vanaf boot kun je de update ook op deze manier flashen, echter het kan zijn dat de data niet behouden blijft!
Als bovenstaande je 'afschrikt', is het misschien verstandiger om de schijf te retourneren naar de betreffende winkel.
Zucht...
Ik denk dat dit zeker een goede oplossing zal zijn. Hier ga ik me eens verder in verdiepen. Thnx!SgtElPotato schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:01:
[...]
Een optie is om een Linux Live CD te branden of een USB te maken. klik
Als je hier vanaf boot kun je de update ook op deze manier flashen, echter het kan zijn dat de data niet behouden blijft!
Als bovenstaande je 'afschrikt', is het misschien verstandiger om de schijf te retourneren naar de betreffende winkel.
Over je mainboard: dit is een mainboard met een crappy Nvidia Nforce chipset. Kan best zijn dat je hiermee problemen blijft houden met SSD's.
Zorg er in elk geval voor de je de SATA-controller waar je SSD op zit in de bios op AHCI is ingesteld en installeer niet de Nvidia SATA-controller driver maar laat de originele MS AHCI driver ingeschakeld.
Zorg er in elk geval voor de je de SATA-controller waar je SSD op zit in de bios op AHCI is ingesteld en installeer niet de Nvidia SATA-controller driver maar laat de originele MS AHCI driver ingeschakeld.
Pagina: 1