Ik ben opzoek naar een 42-46 inch 3d tv die in staat is om voor de 2 kanalen 2 verschillende inputs te gebruiken. Ik wil namelijk 2 Xbox 360 consoles op de tv aansluiten en die signalen dmv 3d opslitsen voor 2 verschillende spelers. Eigenlijk hetzelfde concept als de Sony tv maar ik wil niet afhankelijk zijn van de 3d of splitscreen ondersteuning van een game en de Xbox kan dat niet eens. Maar stel dat die tv 2 signalen over 2 channels zou kunnen uitsturen dan zou dat echt perfect zijn.
Ik heb rond gekeken op Google maar de vraag is nogal moeilijk te formuleren en ik kom alleen uit op de nieuws- of forumberichten over de Sony tv. Of er ook gewoon een 3d tv is die 2 hdmi aansluitingen kan gebruiken met hetzelfde princiepe kan ik nergens vinden.
Dus als hier misschien iemand bekend mee is dan hoor ik het erg graag.
Ik heb rond gekeken op Google maar de vraag is nogal moeilijk te formuleren en ik kom alleen uit op de nieuws- of forumberichten over de Sony tv. Of er ook gewoon een 3d tv is die 2 hdmi aansluitingen kan gebruiken met hetzelfde princiepe kan ik nergens vinden.
Dus als hier misschien iemand bekend mee is dan hoor ik het erg graag.