iPad mini geruchten

Pagina: 1
Acties:
  • 5.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrous
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Er zwerven al een tijd lang geruchten rond over een (vermoedelijk) 7,85 inch iPad 'mini'. Deze zou de concurrentie aan moeten gaan met de 7'' Kindle en Google Nexus 7. Ik kwam vandaag dit nieuwsbericht tegen op Engadget, het lijkt erop dat de iPad mini in productie gaat en gepresenteerd gaat worden ergens in oktober (zie ook Tweakers.net):

Pegatron reportedly nabs 50 to 60 percent of iPad mini orders, breaks up Foxconn's monopoly
While folks are waiting for their precious new iPhones to arrive on their doorsteps, word has it that the leaky iPad mini has unsurprisingly entered mass production, but with a twist. According to today's front page news on Taiwan's Economic Daily News, reports from two local securities firms claim that Pegatron's managed to nab a staggering 50 to 60 percent of iPad mini orders from Apple, meaning Foxconn is finally no longer the sole assembler of iPads. Together (plus component suppliers Foxlink, AUO, TPK and others), both companies will apparently be able to churn out up to 5 million iPad minis monthly.

AllThingsD: 'iPad Mini' to get its own event in October after new iPhone reveal
After refreshing its computer range, Apple's gearing up for two events for its new phone and tablet hardware, according to sources at AllThingsD. Given the excitement welling up behind its next iPhone, many have noted (including Daring Fireball's John Gruber) that it would make a whole lot of sense to furnish both the phone and the heavily rumored smaller tablet with individual events -- and that is, apparently, what's going to happen. Unfortunately, the anonymous sources weren't revealing anything further -- Apple's yet to confirm that posited September 12th event date, let alone any secondary event. But when it does, be assured that we'll be there to cover both of them.

Aangezien er nog geen iPad mini topic was heb ik deze aangemaakt. Ben absoluut geen apple-addict maar de mini lijkt mij een ontzettend interessante iPad te gaan worden, zeker als hij qua prijs zou kunnen gaan concurreren met de Nexus 7 en de Kindle. Ik hoop op een hoge resolutie maar ik heb ook al gelezen dat hij 'slechts' de resolutie van de iPad 2 zou krijgen.

Wat denken jullie van de iPad mini? :)

[ Voor 0% gewijzigd door Nitrous op 18-09-2012 21:13 . Reden: typo ]

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:15
Mijn telefoon is al 4.8 inch, dus het is niets voor mij. Wel denk ik dat ze de grote iPad een kleine update gaan geven (A6 processor, nieuwe dock connector, iets dunner), en aangezien ik een iPad wil kopen, zit ik op het moment enorm te twijfelen... Ach, ik kan hem altijd weer verkopen.

Verwijderd

Ik ben op dit moment geinteresseerd in een 7" tablet. Deze zou ik willen gebruiken voor het lezen van studiemateriaal, bekijken van films in de trein en af en toe lui internetten op de bank. Deze tablet zal de stap tussen mijn 3.5" iPhone en mijn 11" Macbook moeten worden.

Ik was van plan om de Nexus 7 aan te schaffen, maar wil deze kleine iPad eigenlijk wel even afwachten.

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik vraag mij even af, wat zou het voordeel van een iPad mini kunnen zijn t.o.v. de "normale" iPad of iPhone?
Ervaren mensen de normale iPad als te groot (voor onderweg) of de iPhone te klein? Of is het puur het prijsaspect wat aanspreekt?

(deze post is niet bedoeld om te bashen ofzo, ben puur nieuwsgierig naar de invalshoeken die men kan hebben om een tablet in dit formaal aan te schaffen)

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:05
Mij lijkt de iPad mini heul vet, met de reden dat ik de ipad toch wel erg groot vind. Daarnaast is het prijsaspect voor mij ook zeer interessant (mocht ie daadwerkelijk tussen de 200 en 300 euro zijn :)

toettoett

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gitarist schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:45:
Ik vraag mij even af, wat zou het voordeel van een iPad mini kunnen zijn t.o.v. de "normale" iPad of iPhone?
Ervaren mensen de normale iPad als te groot (voor onderweg) of de iPhone te klein? Of is het puur het prijsaspect wat aanspreekt?

(deze post is niet bedoeld om the bashen ofzo, ben puur nieuwsgierig naar de invalshoeken die men kan hebben om een tablet in dit formaal aan te schaffen)
Formaat. Ik vind een 10 inch te groot om constant vast te houden. 4 inch te klein.

Ik wil een snel en simpel tabletje met lekker wat opslag. Jammer dat de Nexus 7 max 16GB heeft anders had ik die met zekerheid genomen maar nu is het wachten wat de iPad gaat doen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 11:27
Een iPad mini lijkt me een beetje een lastig apparaat in het assortiment. Met de nieuwe ipod touch is er in elk geval prijstechnisch niet veel ruimte (meer) om een ipad mini te positioneren, tenzij de ipad 2 eruit gaat. Goedkoper dan een ipod touch zal hij in elk geval niet worden. Een kleine update van de ipad retina, ipad 2 eruit en ipad mini rond de 350-380 euro lijkt mij niet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 16:35
ik hoop dat de geruchten waar zijn, dan zou ik er in ieder geval zeker 1 kopen. ik vind de ipad te groot om onderweg mee te nemen en de iphone is voor het goede een slag te klein. een tussenmaat zou dus ideaal zijn. helemaal als deze onder de prijs van een gewone ipad gaat zitten

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik moet zeggen, sinds de iPod Touch naar een 4" scherm is gegaan, hoeveel zin heeft een 7" tussenmaat eigenlijk nog? Te groot voor de broekzak (telefoon-size), te klein voor om echt relaxed te lezen, en om nou te zeggen dat €350-400 een koopje is...maar ja goed, zo denk ik ook over de Galaxy Note, en die verkoopt desondanks goed.

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Tsja als hij in één hand goed vast te houden is, dan is het wat dat betreft wel prettiger dan het huidige formaat iPads. Misschien is het voor mij dan ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Voor mij is het formaat eventueel ook interessant. Afhankelijk van het prijskaartje aangezien ik twee tablets wil kopen (voor mijn moeder en voor mij). Ik vrees dat een 10 inch voor haar te zwaar zal zijn, maar een 7+ inch mogelijk weer te klein om comfortabel te lezen. Persoonlijk voel ik heel veel voor het 8.9 formaat maar ja, de Samsung die dit formaat heeft, bevat weer geen sd-slot wat toch wel een spelbreker is.

(Ik ben er dus nog niet uit of ik een IOS of een Android ga aanschaffen, ben niet merkvast, heb wel een Android smartphone.)

Las overigens dat de aankondiging van de mini op 17 oktober zal zijn en dat de mini in november in NL beschikbaar zal zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Dinmi op 03-10-2012 08:06 ]

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik wacht al een dik jaar op een kleinere iPad. Puur omdat het voor erbij is en vooral voor erbij onderweg: in de trein, in de bus, op het werk. Past precies mooi in mijn rugzak. Noem maar op.

Zag gisteren geruchten van een geanodiseerde achterkant aka iPhone 5. Als dat hem wordt, is het sowieso mijn ding!

http://www.ipadclub.nl/43...s-en-fotos-van-ipad-mini/

Afbeeldingslocatie: http://ukrainianiphone.com/wp-content/uploads/2012/10/iPad-mini-housing-outer.jpg

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 20:23
Opzich lijkt het me best een fijn formaat, maar dan meer voor onderweg. Voor thuis op de bank vind ik het dan weer net te klein.. Ben wel benieuwd naar de prijs, verwacht een beetje een 279,- om te concurreren met andere merken die het zelfde formaat aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:02
Ik heb een iPad "3" maar ik vind hem eigenlijk ook te groot en te zwaar voor dagelijks gebruik. Een 7" iPad lijkt me echt ideaal voor entertainment (muziek, films, youtube, games, comics), eigenlijk het enige waar ik m'n huidige tablet voor gebruik. Wilde eerst een Samsung 7.7 (OLED, mmmm) maar ik wacht even af tot dit ding is aangekondigd.. Als de specs leuk zijn ga ik gewoon voor een iPad Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:04
Ik heb zelf een nexus 7 tablet, en kan zeggen dat inderdaad 7inch een fijne tussenmaat is. Je neemt hem een stuk makkelijker mee dan een ipad(past in mijn binnezak) en hij ligt beter in de hand(lichter en kleiner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Geruchten gaan wel dat de iPad Mini een scherm van 7,85 inch krijgt. Hopelijk wel retina..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Disfigured schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:37:
Geruchten gaan wel dat de iPad Mini een scherm van 7,85 inch krijgt. Hopelijk wel retina..
Ik zou niet weten waarom niet, aangezien alles dat tegenwoordig is van Apple.

Ik zit stiekem wel een beetje te wachten op de aankondiging! Benieuwd wat het gaat brengen.. Ooit begonnen met een iPhone, nu ook al een Mac staan, maar heb mezelf nog niet kunnen overtuigen om een iPad te kopen dus misschien dat de Mini me kan overtuigen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 14:36

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb er nog steeds weinig vertrouwen in... maar stel dat hij uitkomt dat wil ik zien hoe 1 pagina bladmuziek afgebeeld word, en of ik daar voldoende aan heb. Grote stukken speel ik op papier, maar dingen die je van het net aftrekt wil je ter plekke zien.

Al hoop ik eigenlijk dat het een apparaat word wat je in huis gebruikt als centraal regel systeem. Dus als afstandsbediening van de toekomstige Apple TV (een beeldscherm), en als aansturing van je muziek, en uitlezen van je TVgids. Een veredelde Apple Remote... Krijg je gratis bij je Apple TV van 2500 euro voor 37" :) (niet 3d)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:25
Ik heb sinds een half jaar een Blackberry Playbook, kwalitatief is het echt een schitterend apparaat en het besturingssysteem ziet er ook nog eens erg mooi uit en werkt erg gemakkelijk.
Enigste en grootste nadeel aan de PB is dat het aantal beschikbare apps bedroevend is, je kunt wel apps sideloaden maar ook op het web is het aantal apps beperkt omdat ze allemaal zijn ontworpen voor Android. Je zit dus met halfbakken ports te werken soms.

Het is ook gewoon een feit dat ontwikkelaars alleen maar ontwikkelen voor iOS en Android, je mag echt van geluk spreken wil je een app zien verschijnen die echt voor de PB is ontwikkeld.

Het formaat 7 inch vind ik een erg mooi formaat, mocht de iPad Mini uitkomen dan denk ik dat ik mijn huidige PB ga verkopen en een iPad Mini aanschaf mochten de specs een beetje goed zijn. Ik verwacht zelf dat de resolutie 1024 x 768 zal zijn en dat vind ik helemaal prima voor een 7 inch tablet.

We gaan het in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

jfversluis schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:44:
[...]

Ik zou niet weten waarom niet, aangezien alles dat tegenwoordig is van Apple.
First-gen product, dus deze zal vast niet een retina display krijgen tot over één of twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Uniciteit schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:38:
[...]

First-gen product, dus deze zal vast niet een retina display krijgen tot over één of twee jaar.
Als ze de prijs laag willen houden verwacht ik eerder een resolutie van de ipad 1 en 2. Zeker niet slecht voor een 7,85. In dit geval zouden developers ook geen nieuwe apps hoeven te maken voor een nieuw device. Om zo snel achter elkaar nieuwe resoluties aan te bieden zou niet goed zijn voor de App Store, toch zeker een van de belangrijke dingen van het iOS gebeuren.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Voor mij kan dit de oplossing zijn voor bladmuziek... Hoe gek het ook klinkt maar soms is je iPad te groot. Als dit ding redelijk licht is, en een pagina bladmuziek leesbaar weergeeft op 1.2 meter, dan denk ik dat ik ook wel geïnteresseerd ben.

De prijs is doorslaggevend.

Voorop gesteld dat ik nog steeds moeilijk geloof dat er een iPad Mini komt, omdat deze gewoon niet echt in de lijn van producten past.

Hij moet duurder zijn dan 325 euro, want hij kan nooit goedkoper zijn dan de iPod Touch. De Touch kan niets meer of minder dan een iPad, omdat het OS gelijk is. De Mini krijgt ook ditzelfde OS. Dus ook al zit er geen camera in.. de prijs moet hoger zijn dan de Touch want de Mini groter is... dus hij kost meer.
Een A5 chip kan ik me ook niet voorstellen... Maar ergens is dit ook weer typisch Apple om op deze manier een product een prijs te geven, en de klant te pushen naar een volwaardige iPad...

Vervolgens moet hij goedkoper zijn dan de 406 euro, want hij moet goedkoper zijn dan de normale iPad.

Hij zou dus ongeveer 40 euro goedkoper dan de iPad moeten zijn, en 40 euro duurder dan de Touch.
Dan ga je geheid aan je eigen markt vreten, en gaan iPad eigenaars wellicht switchen naar de Mini of van Touch naar Mini...

Een functie als Bellen differentieert hem dan weer van zowel de iPad en de Touch... Ze zouden dan hetzelfde kunnen vragen als de normale iPad, en heeft dan een iets duidelijkere positie. Dit zou wellicht kunnen.

Ook kun je zeggen dat een Touch in je boekzak zit, en een Mini dat niet past, dus daar zou het verschil zitten. Maar ik kan me niet voorstellen dat veel mensen een Mini EN een Touch zouden kopen. een Mini en een iPad wel als de mini dus kan bellen. Touch kopers zijn namelijk meestal 13 tot 16/17 jarige kinderen. Aantrekkelijk voor gamen en rond je 17 wil je er mee kunnen bellen, dus een iPhone.
Als hij niet veel duurder is als een Touch zullen deze kinderen vrijwel altijd voor de Mini gaan, want hé, een Mini is groter als een Touch, en ik heb toch een tas. 40euro willen ze wel sparen als ze bereid zijn 300+ euro te sparen.

Ik vind het dus nog steeds een vreemd product... Er zal wel iets bijzonders mee zijn

OF
En dit is echt wat ik hoop/denk en waar ik direct naar zou overstappen.

Een afstandsbediening van de nieuwe Apple TV. (een 40/50" TV met ingebouwd iOS.)

Het is dan een perfect formaat, want je surft en bladert in je bank naar content, en speelt het af op de TV.

Waarom ik hem een dikke 10 zou kunnen geven....
- Duidelijk en in je hand leesbare content
- Makkelijke navigatie voor Content. (geen traditionele Afstandsbediening of Keyboard met muis)
- Previews en Content bekijken zonder het beeld op de TV te onderbreken.
- Toegang tot Content op je Mac
- SecondScreen (2e scherm aangestuurd door de makers van het programma wat je kijkt met extra info of een quiz, of stemmen... )
- Live commenten op afleveringen een fora, of tweeten en sharen..
- (nogmaals) DE oplossing voor het navigatie probleem van ELKE TopBox en SmartTV en whatever een volwaardige tekst invoer eist. Een normale Afstandsbediening is gewoon nog niet eens een fatsoenlijk oplossing voor tekst... en een Keyboard in de bank is niet wat de mensen willen.)
- Grote hoeveelheid content is eenvoudig met Touch voor je neus te doorzoeken.

Ik zie 100% markt voor een flinke afstandsbediening voor in de bank met je TV.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Als je kijkt naar de overige producten die apple aanbiedt dan zou een dergelijk product voor de 16gb tussen de 315 en 356 kan gaan kosten.

De ipod touch heeft geen 16gb variant dus een 16gb variant van een mogelijke ipad mini zou best gelijkwaardig kunnen zijn aan de prijsstelling van de ipod touch 32gb. Apple rekent voor een verdubbeling van geheugen gewoon elke keer rond de 100 euro (iets meer danzij 21% btw).

Dit houdt in dat de ipad mini 16gb tussen een fictieve ipod touch 16gb (richtprijs €224) en ipad 2 (€406) in komt maar ook rekening moet houden met de ipad 3 16gb (€488). Op basis van deze gegevens kom ik op een richtprijs van €335 uit (voor een 16gb model), mocht hij daadwerkelijk gemaakt worden.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 17:30
Je vergelijkt nu het nieuwste model iPod met het een oudere afgeprijsde iPad met ook nog eens minder geheugen. Beter zou zijn te vergelijken met de nieuwste iPad en dan ook de 32GB van €589. Dan zit er tussen 325 en 589 ineens wel een leuke tussenruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

er is zeker een markt voor 7" tablets. Zeker sinds de Nexus7 er is. Ik zelf gebruik de N7 naar alle tevredenheid juist vanwege zijn formaat. Ik zat er ook aan te denken om een ipad mini / touch grande te kopen.
Mijn vrouw gebruikt een oude ipod touch en de kinderen kunnen daar ook goed mee overweg.
De nieuwe touch heeft een erg dure vanaf prijs vind ik. En daarom niet interessant om er even bij te kopen.
De ipad mini zal idd minimaal net zo duur worden maar dan met 16gb opslagruimte.

Toch lijkt de prijs 'te duur' te worden. 250,- had ik niet verwacht. Maar vanaf 299,- wel eerlijk gezegd.
(een beetje meer betalen voor het appel logo mag wel).
Maar vindt zelf eigenlijk alles boven de 300,- te veel geld.
Tenzij ze ons weten de imponeren met echt goede specs (beter dan nexus die voor android tablet best kaal is).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mogelijke specs iPad Mini:

Schermgrootte : 7.8 inch
Schermresolutie: 1024 x 768 pixels

Wifi 802.11b/g/n
Stereo Bluetooth (A2DP)

Camera: 3 megapixels
Video-opname: 1280 x 720 pixels

GPS (A-GPS)
Siri-ondersteuning

Werkgeheugen: 512 MB
Intern geheugen: 16 GB
Processor: A5

Nagenoeg dezelfde specificaties als iPad 2 dus. Ben benieuwd! :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof niet dat de prijs boven de 300€ zal zijn voor se goedkoopste versie. Zal wss indd ergens rond de 200 liggen-250. Anders liggen die prijzen van de ipad 2 en mini veels te dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ik ben niet alleen met mijn Apple TV idee..

http://appleinsider.com/a...-may-be-idevice-tv-remote

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:25
Afbeeldingslocatie: http://www.websonic.nl/nieuws/wp-content/uploads/2012/10/ipad_mini_1.jpg

Als dit zo is dan gaat dit mijn Playbook vervanger worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
THE_BASE schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:43:
Mogelijke specs iPad Mini:

Schermgrootte : 7.8 inch
Schermresolutie: 1024 x 768 pixels

Wifi 802.11b/g/n
Stereo Bluetooth (A2DP)

Camera: 3 megapixels
Video-opname: 1280 x 720 pixels

GPS (A-GPS)
Siri-ondersteuning

Werkgeheugen: 512 MB
Intern geheugen: 16 GB
Processor: A5

Nagenoeg dezelfde specificaties als iPad 2 dus. Ben benieuwd! :)
Oh, dan hoef ik hem niet, lol. Ik hoopte op een 16:9 iPad met retina scherm, maar dat is misschien onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Disfigured schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Oh, dan hoef ik hem niet, lol. Ik hoopte op een 16:9 iPad met retina scherm, maar dat is misschien onrealistisch.
16:9 is zo onrealistisch nog niet als ik de foto's zie. Maar ben bang dat ze dat niet voor elkaar gaan krijgen met de resolutie en iOS.

Retina lijkt mij een must, maar dat drukt de kosten en lijkt technisch ook niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Iemand in het IPad Ervaringen & Discussietopic gaf de volgende link voor wat betreft de toekomstige verkrijgbaarheid van de iPad mini bij Mediamarkt:

http://www.ipadclub.nl/44...ad-mini-249-tot-649-euro/

Bron: iApp in bovengenoemd topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
objectief2 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:10:
Iemand in het IPad Ervaringen & Discussietopic gaf de volgende link voor wat betreft de toekomstige verkrijgbaarheid van de iPad mini bij Mediamarkt:

http://www.ipadclub.nl/44...ad-mini-249-tot-649-euro/

Bron: iApp in bovengenoemd topic :)
Echter in de kleine lettertjes;
Update 22:30 uur: 9to5Mac meldt via Twitter dat zij zeker zijn dat de prijzen nep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 16:34
Apple event op 23 oktober bevestigd.

Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/wp-content/uploads/2012/10/ipad_mini_invite1-e1350403640440.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
Rivanov schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:37:
Apple event op 23 oktober bevestigd.

[afbeelding]
Ik zet de popcorn vast weer klaar!
Als er een iPad mini komt tegen een goeie prijs dan is ie de mijne! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 15:47
Is er wellicht iemand die zich geroepen voelt een topic te starten waar we weer als vanouds al onze verwachtingen ed. kunnen uitspreken?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 21:56
Als een moderator de titel van dit topic gewoon even kan veranderen naar: "Apple Event 23-10: We've got a little more to show you." dan kunnen we daar toch dit topic voor gebruiken?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Helemaal eens. Kom maar los allemaal. Wat gaan we zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 15:47
Naar mijn idee gaan we zien:

iPad mini --> staat zo goed als vast
Macmini --> weer toe aan een update
MBP Retina 13" --> afgaand op geruchten en lijn der verwachtingen.

Ik weet nu al dat ik sowieso voor de release van de iPad mini in de rij zal gaan staan.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 21:56
Ik hoef maar 1 ding te zien.. Nieuwe iMacs. De rest kan me echt niks schelen :P.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:41
Word toch wel erg benieuwd wat die iPad mini in huis heeft. Wordt het een soort instapmodelletje of gaan ze er echt een volwaardige iPad van maken, maar dan een slag kleiner? Ik kan niet wachten tot dinsdag! Ook vanwege iTunes 11 en misschien nog de Retina 13" MBP.

[ Voor 12% gewijzigd door Froggle op 19-10-2012 12:34 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
iTunes 11 is meer dan welkom. Een opfrisbeurt mag wel eens een keer. Wat betreft iPad Mini: daar wacht ik al 2 jaar op. Vraag niet waarom, maar vind 9.7" gewoon te groot. Voor mij is een iPad een groot internetapparaat voor op de bank, in bed en in de trein. Mooi formaat dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Ik lees steeds meer dat men de 9.7" iPad te groot vinden. Zelf zou ik absoluut geen kleinere tablet willen, misschien wel een lichtere maar moet hierbij zeggen dat ik de tablet vooral pak om 10 minuten te surfen, even op de TV gids te kijken, enz. Voor alle langere sessies pak ik liever mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:29

The Chosen One

Zie signature!

Ben wel beetje benieuwd. Nog nooit een ipad gehad en ik wil er maybe wel een keer 1 voor de games en wat kloten.
Met die geruchten van zelfde specs/slechtere specs ander scherm etc ben ik benieuwd of dit dan wel iets voor mij is of beter de oude(re) of weer wachten tot de echte volgende komt. Maar wat en wanneer iets komt is dan weer de vraag. Maar eens dat event afwachten.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:17

PBP

Laatste geruchten

Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2012/10/ipad_mini_pricing_matrix.jpg

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hoe lezen we deze tabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Van boven naar beneden en van links naar rechts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Lezende in de bron van PBP (Macrumors dus), zijn de P107's de modellen die met een chip voor de mobiele netwerken worden uitgerust. En daarmee zouden de P105's de wifi-only modellen zijn.
Good, better en best zouden als de drie geheugencapaciteiten gelezen moeten worden. (Misschien 8, 16 en 32gb??)

Tussen de A-USA en de B-USA zie ik het verschil niet voor de wifi-versie. Voor de P107 zouden het allicht de verschillende versies kunnen zijn voor AT&T en Sprint bijvoorbeeld, WDCMA en LTE ?

Vraag me alleen af, gezien er expliciet USA in de type aanduidingen staat, of er een aangepaste versie gaat komen voor de rest van de wereld? Of juist een latere introductie dan de VS, danwel dat er een onvolledige tabel bij Macrumors staat :+
*of Bluepenguin juist te veel speculerende is :P *

[ Voor 5% gewijzigd door Bluepenguin op 21-10-2012 16:02 . Reden: typo + 1 zin toegevoegd ]

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Zo staat hij waarschijnlijk in de systemen van verkopers, USA zal wel andere verpakking en stopcontact plug hebben, misschien dat ze het daarom aanduiden met USA.

We zullen het allemaal zien dinsdag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:29

The Chosen One

Zie signature!

http://everytimezone.com/#2012-10-23,300,6be klopt die zo dan?

(ook gelijk handig om in de OP te plaatsen (link of tijd))

@below; dan klopt die. Handige site is dat. :)

[ Voor 104% gewijzigd door The Chosen One op 21-10-2012 20:55 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Presentatie is op dinsdag 19:00 uur Nederlandse tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:39
Afbeeldingslocatie: http://mobilegeeks.de/wp-content/themes/mobile-geeks/timthumb.php?src=http://mobilegeeks.de/wp-content/uploads/2012/10/ipad_mini-590x365.jpg&h=300

vond deze lijst op een duitse site

http://mobilegeeks.de/app...stem-von-media-markt-auf/

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
Jep was al tijdje in het nieuws, maar zijn ook al bestempeld als fake door anderen.

Zie ook; http://www.ipadclub.nl/44...ad-mini-249-tot-649-euro/

Nou ja, morgen zullen we het weten! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Combineer je dat met het lijstje van PBP, dan zouden de aanduidingen A-USA en B-USA kunnen wijzen op de kleur.
Maar jammer genoeg matchen de prijzen niet met het bericht van 9to5mac, zoals jfversluis die postte.
je zult sneller moeten typen bluepenguin 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Bluepenguin op 22-10-2012 11:41 . Reden: post jfversluis hierboven ]

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Moet er nog geen topic komen voor het Apple event van morgen?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
iApp schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:10:
Moet er nog geen topic komen voor het Apple event van morgen?
[Apple Event] dinsdag 23 oktober 2012 -- slowchat toegestaan

[ Voor 5% gewijzigd door j-phone op 22-10-2012 16:42 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Aangezien de iPad mini inmiddels geen gerucht meer is... mag dit topic dicht :)

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.