Ik heb een .htaccess in de root map staan. Dit bestand heeft de volgende inhoud:
Om url's seo vriendelijk te maken, maak ik gebruik van mod_rewrite. Dit bestand werkt bij alle providers, behalve bij mijn nieuwe provider. Daar geeft de map met de naam "CMS" een 404 melding, terwijl hier een login d.m.v. htaccess zou moeten komen.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb al geprobeerd om aan het htaccess bestand in de map CMS
RewriteEngine off toe te voegen, maar dit helpt niet. Ik blijf direct een 404 melding krijgen.
Het bestand in de map CMS ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Options -Indexes <Files .*> order allow,deny deny from all </Files> Options -MultiViews RewriteEngine On RewriteRule ^cms/.*$ - [L] RewriteRule ^cms/$ - [L] RewriteRule ^cms$ - [L] |
Om url's seo vriendelijk te maken, maak ik gebruik van mod_rewrite. Dit bestand werkt bij alle providers, behalve bij mijn nieuwe provider. Daar geeft de map met de naam "CMS" een 404 melding, terwijl hier een login d.m.v. htaccess zou moeten komen.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb al geprobeerd om aan het htaccess bestand in de map CMS
RewriteEngine off toe te voegen, maar dit helpt niet. Ik blijf direct een 404 melding krijgen.
Het bestand in de map CMS ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| RewriteEngine off AuthGroupFile /dev/null AuthType Basic AuthUserFile /path/naar/het/bestand/.htpasswd AuthName "Inloggen a.u.b." require valid-user |
[ Voor 1% gewijzigd door BtM909 op 18-09-2012 18:19 ]