Verwijderd

Topicstarter
Heb hem net aangesloten.
Krijg geen toegang tot bestanden van pc. Via SMB en UPnP niks te zien.
Aangesloten via LAN kabels waaraan ook pc verbonden is. Zou dus op zelfde netwerk moeten zitten.

Ben leek en wil graag video en foto's afspelen die op mijn pc staan. Dit is hoofreden voor aanschaf.

Op ext HD staan foto's en M2TS full HD opnames. Deze speelt hij zo af. Echter VOB en AVI bestanden opgenomen met oudere JVC camera en omgezet naar VOB en AVI via Adobe, speelt hij niet af.

Zag dat er een.GZ extensie achter staat. Dus bijv clip 1.avi.gz

Daarnaast zag ik dat er diverse extensie staan in bijv de full HD directory van 1 dag en maar per opname 1 M2TS. ERg onoverzichtelijk. Kan ik dit op een of andere manier weghalen?

Foto's werden overigens niet automatisch geroteerd. ERg iritant. Is dit ook nog ergens te verhelpen?

Nog belangrijker zou ik vinden om niet een bestandsnaam te zien, maar een ISO image om snel te kunnen zien welke scene het betreft. Heb wel > 1000 scenes van de kinderen met AVI en nu dus ook M2TS.
Wie heeft de gouden tip hoe dit makkelijk voor elkaar te krijgen en dat de DUne dit ook ziet?!?
Anders moet ik alles gaan herbenoemen.

Kan je hier nu wel of geen gedownloade 3D mee afspelen? Kon dit niet goed achterhalen.

Alvast dank.

Arrie

Arrie