Hoeveel work-units hebben we het hier over?
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Buffer back-uppen en flushen, hoe eerder hoe beter ! Mocht je nu erg veel kwijtraken en je weet zeker dat er geen randoms tussen zaten kun je evt. de backup nog een keer flushen.
Ik weet niet of je het hebt meegekregen maar d.net is niet meer zo te spreken over spaaracties, zeker niet van DPC.
Ik weet niet of je het hebt meegekregen maar d.net is niet meer zo te spreken over spaaracties, zeker niet van DPC.
Verwijderd
Ik heb gister me proxy geflushed, er zaten 30.001 in..maar vandaag keek ik in me stats.. zijn er maar 27.000 geflushed.. hoe kan dit?
Ja die komen er waarschijnlijk morgen bij
Verwijderd
hehe hey justin..bevalt stage beetje?
Ik zit hier steeds het got een beetje te bekijken
Morgen komt willempie langs
Voor dit soort communicatie (gesprekken) hebben we ICQ/Mail en telefoon uitgevonden! Evt. IRL!!!!!!!Op donderdag 29 maart 2001 14:05 schreef Binne het volgende:
hehe hey justin..bevalt stage beetje?
Verwijderd
lol
, maar als je 's avonds wat anders te doen hebt..enneuh geen icq/mail op je werk hebt
dan neem je de geweldige Opera browser met ICQ ingebakken!
ik heb zo 6 maanden lang op mijn stageplek gezeten... valt niet op! aangezien je geen los proggie meer hebt!
ik heb zo 6 maanden lang op mijn stageplek gezeten... valt niet op! aangezien je geen los proggie meer hebt!
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Pagina: 1