Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Hallo,

Ik weet niet als iemand mij kan helpen maar ik kan het in iedergeval proberen.

Ik heb mijn telefoon : HTC Sensation XE Ter reparatie opgestuurdt naar de mobiel verzekering van mij (EWP via Studentmobiel)

Nu heb ik aangegeven wat de klachten waren en dat ik graag een prijsopgave wou ontvangen wat er wel en niet gerepareerdt werdt en eventueel buiten de garantie viel.

Nu heb ik na vandaag 21 dagen later nog niks gehoord en maar is besloten om er heen te bellen!

Zo gezegt zo gedaan Medewerker aan de telefoon gekregen, en het gevraagt. Wat blijkt nu toestel komt daar vandaag of morgen binnen! Harstikke mooi dacht ik.

Omdat ik nieuwschierig was wat er gemaakt was het maar is even gevraagt, Hier kon meneer geen antwoord op geven. Ook heb ik aangegeven dat ik een prijs opgave wou wat er wel en niet gedekt werdt door HTC nooi gekregen...?

De problemen waren namelijk : Behuizing kraakte, Scherm zat stof achter, Viel uit ( Alleemaal gevonden op internet en onder garantie gerepareert) Ook zat er vanaf het begin dat ik het toestel kreeg een soort druk vlek in het scherm dit maar gelaten omdat ik men toestel niet 3 a 4 weken kwijt wou. Ik stoorde me er niet zo aan en het is me ook geen 4 tientjes waard om te laten reparen want het scherm werkt verder vlekkenloos.

Nu moet ik dus 41.08 betalen voor iets wat ik niet weet wat er gemaakt is?

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee en wat kan ik hier tegen doen?

Mvg Jarno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10 00:13
ik zou tevreden zijn zolang m'n telefoon doet wat ie moet doen, of er nog steeds stof onder het scherm zit of niet zal je wel met je eigen ogen kunnen zien. En ok, ze hebben geen prijsopgave gegeven, maar kan je niet gewoon naar de winkel gaan en daar navraag doen?

offtopic: ooit de -dt regels geleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Ik was er ook tevreden mee. Hij deed wat hij moest doen maar op een gegeven moment begon die uit te vallen als je aan het bellen was of er mee bezig was. Wel storend dus..

Navraag bij de winkel wordt lastig aangezien het bedrijf hier niet om de hoek zit..

Offtopic : Wel geleerd alleen ben zeer slecht in Nederlands...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ SF