Mobo na 3 weken nog niet terug :(

Pagina: 1
Acties:

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:31
Hoi

Op een gegeven moment was ik alle zooi en problemen met m'n nieuwe computer zat, en ben heel lang gaan uitzoeken waar het probleem nou zat.

Ik heb hier toen al gepost dat het neerkwam op de Onboard Promise ATA-100 controller.

Mobo = ASUS CUBX-E

Het probleem nu:

Zo'n week of 3 geleden heb ik dat mobo naar mijn "leverancier" teruggestuurd:
RG-Computers Volendam

Ik heb op een gegeven moment een mail gestuurd dat ik nog niks terughad, daarop werd eerst gezegt dat de CUBX-E bijna niet leverbaar is, en in datzelfde mailtje meteen daarna dat er Niks ( :? ) met mijn mobo aan de hand was en daarom 50 piek voor onterechte claim in rekening zouden brengen, waarvoor hun dank :?:?:?

Ik heb toen een ASUS CUV4X-E teruggehad (?????????????????) :?:?

Ik heb daar meteen over gemailt, en na NOG een mailtje te moeten hebben gestuurd kreeg ik reactie dat dat hun fout was, nahja zal wel, maar ik heb nog steeds GEEN CUBX-E!!

Ik heb vorige week maandag nog daarover gemailt, donderdag nog niks en ik heb dat mailtje van nog eens gestuurd, nu na een HELE WEEK later NOG STEEDS GVD NIKS teruggehoord, geen mail, geen Mobo.. niks :(:(
Stel eikels daar.

Ik zit er over te denken om mijn aankoopbedrag terug te eisen en dat hun dat K*t-mobo daar maar lekker houden, zoek ik wel wat anders :(

Iemand nog suggesties en/of ideeen ?
Want ik zit hier nou al ruim 3 weken weer op m'n ouwe puter te werken terwijl m'n nieuw spul staat te verstoffen...

Alvast bedankt,

Knightwolf

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:59

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom koop je dan ook niet bij een normale zaak je onderdelen.
Schande dat een zaak zo met jou omgaat! :(

Whatever.

Verwijderd

Had ik precies hetzelfde met Informatique en m'n Terratec Xlerate Pro. Ze konden die niet meer leveren. Alleen bij mij heb ik bijna een half jáár (!!:() op een vervanger moeten wachten. Pas toen ik hier het hele verhaal verteld heb, kreeg ik vanzelf een mailtje van een medewerker die mij de SB Live als vervanger regelde (toch maar beter dan niets, al heb ik liever een Terratec met A3D:'().
Dus bel die zaak eens waar je het mobo gekocht heb en maak duidelijk dat ze niet heel simpel de verantwoordelijkheid op de leverancier kunnen afschuiven, maar dat ze jou gewoon een alternatief moeten bezorgen als ze geen nieuwe CUBX-E kunnne leveren ;)

• Knightwolf
Mja... bellen kan wel zijn, maar ze nemen niet op :( Ik heb natuurlijk al vaker geprobeerd te bellen he, maar nog nooit iemand aan de lijn gekregen :(
Stel eikels daar heeft alleen een 06-nummer :+ en dat schiet niet op :(|:(

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

T'is vast een beunhaas met een zaak aan huis... :r

Whatever.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 14:11
waarom zet je dit niet (ook) in de shop survey?

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wat je ook nog kan doen, is er langs gaan en je geld eisen! >:)

Whatever.

• Knightwolf
Op donderdag 29 maart 2001 10:41 schreef meendering het volgende:
Wat je ook nog kan doen, is er langs gaan en je geld eisen! >:)
Weet ik, maar ik woon in DenBosch en dan is Volendam nogal ver weg, zeker als ik ook nog met openbaar vervoer moet :r

• Knightwolf
Op donderdag 29 maart 2001 10:33 schreef Jaspov het volgende:
waarom zet je dit niet (ook) in de shop survey?
Ehh... wat is dat? :?

• jaspov
www.tweakers.net

klik dan op etc

daar kan je winkels beoordelen

Tip:Lees daar ook eens voor je naar een winkel gaat om te horen hoe de ervaringen daar zijn.......

best goede reacties op RG in het algemeen.

• jaspov
Pagina: 1