Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verschil tussen TV en simulator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben momenteel aan het programmeren voor de Samsung Smart-TV, hiervoor gebruik ik SDK 3.5 en de 2012 emulator

Ik merk nu verschil tussen de simulator en de echte tv, de simulator wil nogwel eens crashen op <audio> en <video> tags.
Ook werkt zoiets simpels als

body
{
background : white;
}

Op de simulator wel, maar op de tv niet (achtergrond blijft zwart)

Wie heeft nog meer inconsistentie gemerkt tussen zijn/haar tv en simulator ? Ik wil eigenlijk wel eens voor een andere tv gaan programmeren maar graag niet weer tegen hetzelfde probleem aanlopen

Groet

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 14:59

FeaR

In GoT we trust

Dit lijkt mij meer iets voor Programming, ik verhuis het topic daar dan ook even heen :)

LCD, Plasma & Projectie > Programming

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Oke prima :)

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Wat is precies je vraag? Want alleen een opsomming van inconsistenties tussen de simulator en de tv lijken me niet echt logisch.

Heb je overigens al contact opgenomen met Samsung zelf? Het lijkt me immers gewoon een bug in hun simulator.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
't Zou met niets verbazen als white niet herkend wordt maar #fff (of zelfs #ffffff) wel.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Woy, dat was eigenlijk wel mijn vraag.
Ik kan geen 10 tv's aanschaffen, dus vroeg me af wie hier nog meer programmeert voor Smart-TV en die nog meer inconsistentie heeft opgemerkt tussen zijn tv en de emulator

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05:37
RobIII schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:32:
't Zou met niets verbazen als white niet herkend wordt maar #fff (of zelfs #ffffff) wel.
Kan ook zijn dat het background-color: moet zijn ipv background:
Ik snap niet waarom er zulke inconsistenties kunnen ontstaan aangezien het me lijkt dat een simulator volledig gebaseerd is op wat de tv doet, maar als je ze tegenkomt kan je er prat op gaan dat anderen dat ook wel zullen hebben. Beetje prutsen, beetje rondkijken op internet, het gebeurt nou eenmaal.

Succes ermee iig!
Pagina: 1