Beste Tweakers.
Ik zit met een probleem. Ik heb zelf een half jaar geleden een nas gebouwd met de volgende specs:
Nu kwam ik vandaag achter een probleem
Ik kan de webinterface van de nas niet meer bereiken.
Ik krijg simpelweg de foutmelding: Webpagina niet gevonden.(terwijl ik wel gewoon bij mijn bestanden kan)
Dus het eerste wat ik doe is pingen naar 192.168.1.70(ip van mijn nas) en ik krijg gewoon netjes antwoord.
Dus ik heb een beeldscherm aan mijn nas gehangen en op mijn nas stond de volgende foutmelding:
getty repeating too quickly on port /dev/ttyv0, sleeping 30 seconds
En meer niet
ik heb mijn nas al verschillende keren opnieuw opgestart maar dat hielp helaas niet.
Van google word ik ook niet veel wijzer dus ik hoop dat jullie een idee hebben wat het is.
Alvast bedankt!
Getto
Ik zit met een probleem. Ik heb zelf een half jaar geleden een nas gebouwd met de volgende specs:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G630T Boxed | € 67,90 | € 67,90 |
6 | Hitachi Deskstar 7K1000.C, 500GB | € 49,66 | € 297,96 |
1 | BitFenix Merc Beta | € 34,50 | € 34,50 |
3 | Scythe Ita Kaze Slim Hard Disk Cooler | € 8,99 | € 26,97 |
1 | Cooler Master 4-in-3 Device Module | € 21,17 | € 21,17 |
1 | G.Skill Ripjaws F3-12800CL9D-8GBRL | € 39,30 | € 39,30 |
1 | Asus P8H67-M (3.0) | € 79,95 | € 79,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 567,75 |
Nu kwam ik vandaag achter een probleem
Ik kan de webinterface van de nas niet meer bereiken.
Ik krijg simpelweg de foutmelding: Webpagina niet gevonden.(terwijl ik wel gewoon bij mijn bestanden kan)
Dus het eerste wat ik doe is pingen naar 192.168.1.70(ip van mijn nas) en ik krijg gewoon netjes antwoord.
Dus ik heb een beeldscherm aan mijn nas gehangen en op mijn nas stond de volgende foutmelding:
getty repeating too quickly on port /dev/ttyv0, sleeping 30 seconds
En meer niet
ik heb mijn nas al verschillende keren opnieuw opgestart maar dat hielp helaas niet.
Van google word ik ook niet veel wijzer dus ik hoop dat jullie een idee hebben wat het is.
Alvast bedankt!
Getto