Nieuwe werk computer

Pagina: 1
Acties:

• CrashKonijn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-03 13:14
Hallo,

Op dit moment werk ik met een dikke MB pro (early 2011) voor mijn dagelijkse werk (3D modeleren, Programmeren & Websites maken) en om natuurlijk af en toe te gamen. Op zich is dit een mooie laptop om alles mee te doen, maar vooral als ik aan het renderen moet loop ik er wel tegen aan dat ik wel wat meer rekenkracht kan gebruiken + ik kan niet renderen en werken tegelijkertijd. Wat er op neerkomt dat ik er anderhalve week over doe om 40 uur te kunnen renderen.

Ik heb besloten om een computer er bij te kopen, met de doelstellingen om hem een stuk sneller te maken dan mijn macbook (ofcourse :P). Ik had voor mezelf een budget neergezet van 800 euro, en met de computer die ik nu heb uitgekozen zit ik op 900 euro (maar ik zou evt de kast en HDD nu kunnen laten vallen). Ook heb ik iets samengesteld wat ik later makkelijk nog kan uitbreiden, ik heb dus echt gezocht naar een combinatie van wel power, maar niet TE duur met de mogelijkheid om geheugen en video kaart te verdubbelen.

Mijn vraag aan jullie is, wat vinden jullie van dit systeem zoals ik hem heb samengesteld en zijn er dingen die ik misschien toch anders zou moeten kiezen?

Dit is mijn verlanglijstje met de onderdelen er in:
wenslijst: Computertje

En dit is de reden waarom ik deze video kaart gekozen heb, best prijs/kwaliteit verhouding van dit moment :)
http://www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=Radeon+HD+6850

Groeten,

Peter