Ah. hier stond ie al... wilde hem net in het kleine.. gooien
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Sorry?DukeBox schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:01:
Ah. hier stond ie al... wilde hem net in het kleine.. gooien
Leuk spel he, zoek de verschillenDelusion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:22:
Als je goed kijkt zijn het twee verschillende afbeeldingen.
Ik dacht er ook al over om een topic met dezelfde melding te plaatsen, maar ik zag toch een verschil
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat is dat verschil dan ? Ik heb echt heen en weer lopen switchen maar zag niets veranderen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Zoek het typenummer maar eens op in de plaatjesDukeBox schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:14:
Wat is dat verschil dan ? Ik heb echt heen en weer lopen switchen maar zag niets veranderen.
Wel suf om dan deze twee plaatjes zo neer te zetten
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Onder het geheugen bij de condensator
N vs Z
.
Het viel me meteen op toen ik beide plaatjes snel afwisselde vanmiddag.
Het viel me meteen op toen ik beide plaatjes snel afwisselde vanmiddag.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Het mooiste vind ik nog wel dat de redactie het volgende zegt:
Juist in dit soort dingen zou ik het prettig vinden als de redactie de verschillen duidt en niet een vage slag om de arm houdt.
De grootste verschillen tussen de borden zijn de chipsets; de H77N heeft de Intel H77 Express-chipset aan boord, terwijl de Z77N de Z77 Express-chipset heeft, die iets meer overklokopties heeft.
Terwijl toch overduidelijk is dat alleen de chipset anders is en op deze render alleen het getalletje.Het grootste deel van de aansluitingen komt overeen;
Juist in dit soort dingen zou ik het prettig vinden als de redactie de verschillen duidt en niet een vage slag om de arm houdt.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
met BtM909BtM909 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:22:
[...]
Zoek het typenummer maar eens op in de plaatjes
Wel suf om dan deze twee plaatjes zo neer te zetten
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Pagina: 1