Kreeg vanavond een laptop voor me neus geduwd die bij elke boot een BSOD krijgt.
Even gekeken, windows herstel werkt niet, veilige modus werkt niet (bijft hangen op AVGIDSEH.Sys)
BSOD code opgezocht op internet en blijkt een bekend probleem bij microsoft:
"Stop error code 0x0000006B PROCESS1_INITIALIZATION_FAILED" error message during startup on a computer that is running Windows 7 or Windows Server 2008 R2
De work arround, ik heb helaas geen installatie cd meer, is er een soort windows recovery disk ergens te downloaden dat iemand weet?
Of andere goede ideeen?
Alvast bedankt!!
Edit: Zojuist kwam ik door gebruik van start windows in laatst werkende configuratie in de check disk, na de reboot gelijk weer een BSOD
Excuus blijkt hier toch om windows vista te gaan
Edit 2:
Via Kaspersky rescue cd alsnog bij de bestanden kunnen komen, alleen Bootcat.cache lijkt niet te bestaan.
Iemand nog een idee?
Even gekeken, windows herstel werkt niet, veilige modus werkt niet (bijft hangen op AVGIDSEH.Sys)
BSOD code opgezocht op internet en blijkt een bekend probleem bij microsoft:
"Stop error code 0x0000006B PROCESS1_INITIALIZATION_FAILED" error message during startup on a computer that is running Windows 7 or Windows Server 2008 R2
Nu is de oplossing nogal vreemd geformuleerd, lijkt erop dat sp1 geinstalleerd moet worden, dat gaat alleen niet gezien ik niet in windows kom.Oplossing
U kunt dit probleem oplossen door Service Pack 1 van toepassing voor Windows 7 en Windows Server 2008 R2. Microsoft biedt geen ondersteunde hotfix voor dit probleem. Voor meer informatie over dit servicepack, klikt u op het volgende artikelnummer om het artikel in de Microsoft Knowledge Base:
976932
Workaround
Als u dit probleem wilt omzeilen, start de computer vanaf het cd-rom-station of USB-station met behulp van de installatiemedia van Windows. Verwijder het bestand Bootcat.cache en start de computer opnieuw op.
De work arround, ik heb helaas geen installatie cd meer, is er een soort windows recovery disk ergens te downloaden dat iemand weet?
Of andere goede ideeen?
Alvast bedankt!!
Edit: Zojuist kwam ik door gebruik van start windows in laatst werkende configuratie in de check disk, na de reboot gelijk weer een BSOD
Excuus blijkt hier toch om windows vista te gaan

Edit 2:
Via Kaspersky rescue cd alsnog bij de bestanden kunnen komen, alleen Bootcat.cache lijkt niet te bestaan.
Iemand nog een idee?
[ Voor 9% gewijzigd door jan bikker op 18-09-2012 00:11 ]