Na 6 jaar is het tijd om een nieuwe game PC aan te schaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal vooral BF3, GW2 en andere games afspelen. Deze wil ik het liefst op de hoogste settings kunnen spelen met goede FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag zo'n €1250 gaan kosten. Iets meer of minder is niet echt een punt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb ik allemaal al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nvidia heeft voorkeur maar dat is omdat ik dat altijd gehad heb en nooit problemen mee heb gehad. En misschien in de toekoemst naar een 3d beeldscherm overstappen, dus dan komt dat ook weer van pas... toch?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet bepaald. Een zo stil mogelijk systeem heeft natuurlijk voorkeur maar het is niet al te belangrijk.
Met de BBG's en andere topics hier ben ik tot het volgende systeem gekomen:
Ik weet dat de voeding een redelijke overkill is maar het plan is om misschien later nog een 2e videokaart er in te stoppen en alles te OC'en.
Ik hoor graag de reacties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal vooral BF3, GW2 en andere games afspelen. Deze wil ik het liefst op de hoogste settings kunnen spelen met goede FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag zo'n €1250 gaan kosten. Iets meer of minder is niet echt een punt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb ik allemaal al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nvidia heeft voorkeur maar dat is omdat ik dat altijd gehad heb en nooit problemen mee heb gehad. En misschien in de toekoemst naar een 3d beeldscherm overstappen, dus dan komt dat ook weer van pas... toch?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet bepaald. Een zo stil mogelijk systeem heeft natuurlijk voorkeur maar het is niet al te belangrijk.
Met de BBG's en andere topics hier ben ik tot het volgende systeem gekomen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,57 | € 14,57 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,90 | € 26,90 |
| 1 | Asus GTX670-DC2T-2GD5 | € 396,75 | € 396,75 |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | Corsair Enthusiast TX750M | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Samsung 830 series 256GB | € 163,80 | € 163,80 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 37,20 | € 37,20 |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 118,50 | € 118,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.252,12 | |
Ik weet dat de voeding een redelijke overkill is maar het plan is om misschien later nog een 2e videokaart er in te stoppen en alles te OC'en.
Ik hoor graag de reacties.