Hallo Tweakers,
1 keer in de zoveel tijd vind ik mijzelf weer terug op tweakers.net, altijd met vragen of problemen.
Mijn vrouw en ik zijn "gamers" zij speelt SW:ToR ik speel Entropia Universe. Overdag speelt mijn vrouw zonder problemen. Ik ben dan op het werk. 's-avonds wordt ze blijkbaar regelmatig uit het spel geknikkerd zonder een echte duidelijke reden. Het enige verschil is dan, naar mijn mening, dat ik ook speel.
uhm... help? Anders mag ik niet meer spelen.
Tips, tricks, youtube videos and stap voor stap oplossingen zouden zeer welkom zijn
Bedankt!
Peter
ps. Mocht je nog meer info nodig hebben, vraag gerust.
1 keer in de zoveel tijd vind ik mijzelf weer terug op tweakers.net, altijd met vragen of problemen.
Mijn vrouw en ik zijn "gamers" zij speelt SW:ToR ik speel Entropia Universe. Overdag speelt mijn vrouw zonder problemen. Ik ben dan op het werk. 's-avonds wordt ze blijkbaar regelmatig uit het spel geknikkerd zonder een echte duidelijke reden. Het enige verschil is dan, naar mijn mening, dat ik ook speel.
uhm... help? Anders mag ik niet meer spelen.
- We hebben 2 dezelfde pc's speciaal door jullie voor mij geconfigureerd ongeveer 1.5 jaar geleden, ze staan naast elkaar opgesteld, zij rechts, ik links.
- Oude router een LinkSys WRT54G.
- Kabeltje naar beneden naar een Ziggo punt.
- Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 7944.8 KByte/sec (=63558 kbps)
- Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 323.2 KByte/sec (=2586 kbps)
- Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar Gegevens opgeslagen ? 796.0 Conn/min
Tips, tricks, youtube videos and stap voor stap oplossingen zouden zeer welkom zijn
Bedankt!
Peter
ps. Mocht je nog meer info nodig hebben, vraag gerust.