Betrouwbaarheid Playmasters.co

Pagina: 1
Acties:
  • 453 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees enorm veel negatiefs over Playmasters.co
http://tweakers.net/shopreview/8545/playmasters-punt-co.html

Nu staan er wel een paar interessante artikelen op de site die ik wil gaan aanschaffen. Bij andere winkels betaal ik toch echt al snel E20,- tot E40,- extra. Nu vroeg ik me af of er ook mensen op het forum zijn die goeie ervaringen hebben bij deze webshop. Ik wil niet de fout maken die velen hier hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:50:
Ik wil niet de fout maken die velen hier hebben gemaakt.
Lijkt me een duidelijk verhaal. Wat wil je horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat verwacht je nu? Dat iemand zegt "doen joh"? Als er veel slechte verhalen zijn en ze zijn veel goedkoper, dan loop je onnodig risico als je er toch besteld.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:05

NSG

Je weet niks!

Een afrikaan die gebrekkig Engels spreekt op marktplaats is nog betrouwbaarder dan playmasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk verwacht ik niet dat ik opeens wordt aangemoedigd om bij de webshop te kopen maar voor een verschil van E20 tot E40 wil ik best een paar dagen langer wachten op mijn artikel. Ook aangezien vaak mensen met positieve ervaringen geen review achter laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:05:
Natuurlijk verwacht ik niet dat ik opeens wordt aangemoedigd om bij de webshop te kopen maar voor een verschil van E20 tot E40 wil ik best een paar dagen langer wachten op mijn artikel. Ook aangezien vaak mensen met positieve ervaringen geen review achter laten.
Je probeert het voor jezelf te rationaliseren. Onverstandig :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:05:
Als je dat echt denkt, waarom zijn er dan ook zat winkels die bijna alleen maar positieve beoordelingen hebben?

Letterlijk driekwart van de beoordelingen van Playmasters zijn negatief, duidelijker kan je het niet hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik onthou mij liefst van commentaar over shops, ik vind dat mensen hun eigen oordeel moeten vellen op grond van eigen ervaring en die van anderen. Desondanks: Ik zou niet vrolijk worden van de reviews die ik zag.

Het is aan jou om te bepalen waar je gaat shoppen. SF is verder niet de plek om hierover op in te gaan, juist de shopreview is bedoeld om ervaringen over een shop uit te wisselen. Zie ook SF Beleid
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.