ICT & Reizen
En waar wil je het ergens ophalen in welke plaats ?
www.nolimitoss.nl
Mediamarkt en Saturn zijn tot minimaal 21:00 open zo ver ik weet. Die hebben Cat6 kabels vast wel liggen. Het zullen geen dozen met 300 meter zijn, en glas ook niet. De vraag is, zijn de langste wel lang genoeg.
Ey!! Macarena \o/
die hebben helaas geen voorraad. ik zoek eigenlijk een conrad en dergelijke die ook een afhaalbalie heeft
thx !
thx !
ICT & Reizen
Bij de meeste online-shops kan je ook afhalen. Neem bijvoorbeeld BAS-group (MyCom, Dixons en Dynabyte) en de meeste andere bedrijven uit de Pricewatch.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Alleen zal het assortiment glas een stuk beperkter tot niet zijn...Yorin schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:38:
Bij de meeste online-shops kan je ook afhalen. Neem bijvoorbeeld BAS-group (MyCom, Dixons en Dynabyte) en de meeste andere bedrijven uit de Pricewatch.
Welke regio? En heb je t vandaag nog nodig? Distri of 'los' verkooppunt?
Als je t vandaag nog nodig hebt kun je eens op webhostingtalk kijken of iemand wat over heeft.
Die glasvezel zal t 'moeilijkst' worden, ik zie vaak genoeg tenten die met 62.5/125 aankomen als je om multimode vraagt... (en geen OM2 of beter hebben)
ik zou het liefst morgen bij een Amsterdamse leverancier binnenlopen en de kabels contant of met CC afrekenen. (CAT6 Patch Cable, 5Meter, Snagless, Black)
Wie weet een adres? (geen saturn of mediamarkt)
Wie weet een adres? (geen saturn of mediamarkt)
ICT & Reizen
Verwijderd
Welke winkels ken je in de buurt die computer hardware verkopen en waarom voldoen die winkels niet?
hoi, ik heb een gevonden met een goed assortiment. Online winkels met afhaalbalie en avondbezorging bestaan gelukkig nog 
en om de laatste vraag te beantwoorden : zo'n consumentenwinkel heeft geen voorraad. Bovendien hebben ze geen glas. Ze kunnen je ook niet adviseren. Dus dat loopt niet lekker
en om de laatste vraag te beantwoorden : zo'n consumentenwinkel heeft geen voorraad. Bovendien hebben ze geen glas. Ze kunnen je ook niet adviseren. Dus dat loopt niet lekker
[ Voor 42% gewijzigd door PZOOO op 18-09-2012 10:44 ]
ICT & Reizen
Thanks 
Niet vergeten een shopreview in te vullen na afloop: http://tweakers.net/shopr...twerkwinkel-punt-com.html
Niet vergeten een shopreview in te vullen na afloop: http://tweakers.net/shopr...twerkwinkel-punt-com.html
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Pagina: 1