Ik ben recentelijk Guild wars 2 beginnen spelen maar het loopt niet zo vlot als ik zou willen.
Ik draai momenteel volgend systeem:
P5W DH Deluxe moederbord
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz
NVIDIA GeForce 8800 GTX
4GB DDR2 geheugen 800mhz
SAMSUNG SSD 830 Series
Windows 7
voeding van 600watt
thermaltake armor black kast
Ik kan het spel draaien of verlaagde settings maar vind het een beetje zonde om het grafisch niet maximaal te kunnen draaien. Het is echt een enorm mooi spel
.
Ik ben een tijdje uit de game wereld geweest en had graag wat hulp gehad met het kiezen van mijn pc upgrade
Ik dacht om mijn kast, voeding, SSD en besturingssysteem te houden en enkel nieuw MOBO, CPU, geheugen en grafische kaart te kopen.
Ik dacht aan volgende CPU
Intel® Core™ i5-3570K met een Cooler Master V8 cooler (vind hem prachtig en hij koelt ook goed)
En als grafische kaart dacht ik aan de ASUS GTX670-DC2-2GD5 (omwille van volgende test: http://www.tomshardware.c...mance-benchmark,3268.html)
De 680 lijkt me wat duur voor het verschil met de 670.
Over het geheugen en het moederbord ben ik nog niet uit. Ik ben zoizo geen fan van SLI opstellingen en ik dacht misschien aan 16GB geheugen of is 8GB ruim voldoende?
Vriendelijk bedankt! en tot in Guild Wars 2
(IGN: wvl @ Far shiverpeaks)
Ik draai momenteel volgend systeem:
P5W DH Deluxe moederbord
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz
NVIDIA GeForce 8800 GTX
4GB DDR2 geheugen 800mhz
SAMSUNG SSD 830 Series
Windows 7
voeding van 600watt
thermaltake armor black kast
Ik kan het spel draaien of verlaagde settings maar vind het een beetje zonde om het grafisch niet maximaal te kunnen draaien. Het is echt een enorm mooi spel
Ik ben een tijdje uit de game wereld geweest en had graag wat hulp gehad met het kiezen van mijn pc upgrade
Ik dacht om mijn kast, voeding, SSD en besturingssysteem te houden en enkel nieuw MOBO, CPU, geheugen en grafische kaart te kopen.
Ik dacht aan volgende CPU
Intel® Core™ i5-3570K met een Cooler Master V8 cooler (vind hem prachtig en hij koelt ook goed)
En als grafische kaart dacht ik aan de ASUS GTX670-DC2-2GD5 (omwille van volgende test: http://www.tomshardware.c...mance-benchmark,3268.html)
De 680 lijkt me wat duur voor het verschil met de 670.
Over het geheugen en het moederbord ben ik nog niet uit. Ik ben zoizo geen fan van SLI opstellingen en ik dacht misschien aan 16GB geheugen of is 8GB ruim voldoende?
Vriendelijk bedankt! en tot in Guild Wars 2