Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• pwghost
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-03 19:57
Hallo Allemaal,

Mijn oordopjes hebben het begeven en na een tijdje zoeken kwam ik de soundmagic E30 tegen.
dit lijken me goede oordopjes voor een mooie prijs, maar waar kan ik deze kopen in nederlands ??
Deze staan namelijk niet in de pricewatch van tweakers en bij amazon kunnen ze dit item nietn naar nederlands verzenden. iemand anders een adres ?

alvast bedankt
peter

Verwijderd

www.google.nl

115.000 resultaten.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:46

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes mogen in Accessoires & Navigatie, ik zal het topic daar dan ook even heen verhuizen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• pwghost
jah leuk op de eerste pagina heb ik alleen maar reviews gevonden en geen webshop waar ik ze daadwerkelijk kan kopen. ik stel geen vraag zonder zelf eerst te hebben gezocht 8)7. dus graag gewoon serieuze antwoorden :*)

@fear, okej dus toch nog verkeerd geplaatst :P

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:49

Quad

Doof

Eerste regel Google: http://www.beslist.nl/ele...73686/SoundMagic_E30.html
Kom je deze webshop tegen: http://hdphns.com/nl/oord...direct=1&___store=default

Lijkt mij wel dat ze je daar mee kunnen helpen.

Ik heb zelf de PL-30, zitten erg lekker :-D.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• pwghost
Quad schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:52:
Eerste regel Google: http://www.beslist.nl/ele...73686/SoundMagic_E30.html
Kom je deze webshop tegen: http://hdphns.com/nl/oord...direct=1&___store=default

Lijkt mij wel dat ze je daar mee kunnen helpen.

Ik heb zelf de PL-30, zitten erg lekker :-D.
bedankt voor de snelle reactie, van beslist had ik gezien maar daar is die heel duur terwijl in de meest review staat dat die tussen de 30~40 dollar moet kosten! hoe kan daar zo groot verschil tussen zitten ?

maar zijn deze dopjes dat geld dan wel waard of kan ik dan net zo goed de soundmagic PL30 nemen voor 30 euro incl verzending. Of is de senheiser CS 400 || dan een betere keuze ? voor 45 euro incl verzending.

alvast bedankt,

peter

[ Voor 6% gewijzigd door pwghost op 17-09-2012 14:07 ]

Verwijderd

pwghost schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:48:
[...]

jah leuk op de eerste pagina heb ik alleen maar reviews gevonden en geen webshop waar ik ze daadwerkelijk kan kopen. ik stel geen vraag zonder zelf eerst te hebben gezocht 8)7. dus graag gewoon serieuze antwoorden :*)

@fear, okej dus toch nog verkeerd geplaatst :P
pwghost schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:04:
[...]

bedankt voor de snelle reactie, van beslist had ik gezien maar daar is die heel duur terwijl in de meest review staat dat die tussen de 30~40 dollar kost! hoe kan daar zo groot verschil tussen zitten ?

maar zijn deze dopjes dat geld echt waard ? of kan ik net zo goed de PL30 nemen voor 30 euro incl verzending ?

alvast bedankt,

peter
Dus je hebt ze blijkbaar wel gevonden maar je vond ze te duur? Stel een duidelijke vraag en je krijgt een duidelijk antwoord.

Wat verwacht je nu van ons dan? Als ik diverse termen in google gooi dan krijg ik meer als 1 winkel waar ze te koop zijn.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:49

Quad

Doof

pwghost schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:04:
[...]

bedankt voor de snelle reactie, van beslist had ik gezien maar daar is die heel duur terwijl in de meest review staat dat die tussen de 30~40 dollar moet kosten! hoe kan daar zo groot verschil tussen zitten ?

maar zijn deze dopjes dat geld dan wel waard of kan ik dan net zo goed de soundmagic PL30 nemen voor 30 euro incl verzending. Of is de senheiser CS 400 || dan een betere keuze ? voor 45 euro incl verzending.

alvast bedankt,

peter
Ik weet niet of ze goed genoeg voor je zijn. de PL-30 heeft een prima bas, de E30 móet je om je oor doen, de PL-30 kan dat (alleen komt rechts dan links en vice versa).
Ik kan zelf niet goed beoordelen welke goed is en welke niet, de PL-30 voldoet aan mijn behoefte.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• pwghost
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:10:
[...]

[...]

Dus je hebt ze blijkbaar wel gevonden maar je vond ze te duur? Stel een duidelijke vraag en je krijgt een duidelijk antwoord.

Wat verwacht je nu van ons dan? Als ik diverse termen in google gooi dan krijg ik meer als 1 winkel waar ze te koop zijn.
dat laatste berichtje was hardop denken, ik ging ervan uit dat ze in een webshop voor rond de 30 euro verkrijgbaar zouden zijn door wat ik in de reviews gelezen had.Dit had ik dus blijkbaar verkeerd. en kon ze alleen rond de 50 euro vinden.

Nu vraag ik me af : Wat is een betere keus de soundmagic PL30 kopen voor 30 euro of de soundmagic E30 voor ~50 euro. zit in deze 2 varianten dermate veel performence verschile dat het de 20 euro rechtvaardigd ?

en als laatste de sennheiser cx 400 || voor 45 euro die ik al in gedachte had. maar over twijfel door de wisselende reviews die hierover te lezen zijn.

sorry als ik niet duidelijk was, hoop dat het nu wel duidelijk is,

mvg
peter

• pwghost
na een avondje zoeken ben ik dit tegengekomen : http://www.houseofdap.com...-in-ear-professional.html

zouden dit de echte zijn of namaak ?
Pagina: 1