Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Flipboard-achtige website op basis van eigen tweets

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik wil graag een website maken, waarop mijn eigen tweets op een flipboard-achtige wijze (dus de links waar ik naar verwijs worden als plaatjes en tekst op mijn eigen website geplaats) verschijnen. Elke tweet die ik dus verstuur leidt automatisch tot een update van mijn website met de tekst en plaatjes van de site waarnaar ik in mijn tweet verwijs.

Ik heb even gezocht, maar kan zo niet iets vinden. Zijn er bijv. wordpress- of blogspot sjablonen die zoiets kunnen? Of sites die zoiets aanbieden?

Alvast bedankt, ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen.

• SmokingAces
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01-2022
Ikzelf kan je hierop geen antwoord geven maar het is wel handig om ook te vermelden waarmee je je website maakt, vanuit html en css of een bepaald CMS zoals Joomla of Drupal?

PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Sorry, maar in de Devschuur® hebben we 't over zélf maken/bouwen/programmeren. Zoeken naar kant-en-klare scripts kun je prima zelf ;) Mocht je er nog niet van op de hoogte zijn: het is handig bij 't openen van een topic onze Quickstart te hanteren :)

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 17-09-2012 11:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.