Headset zoemt als ik praat

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowling Bob
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik heb vorige week een nieuwe (tweedehands) 5.1 surrond gaming headset overgenomen (AudioFX Pro 5+1 by BenHeck). aansluiting is USB.
aangesloten en werkt top. teamspeak, battlefield 3, helemaal top.....

gisteren opeens als ik aan het praten bent, zit er een onwijze zoem die door mijn mic wordt gemaakt. ik heb echt alles u geprobeert, USB PnP audio sound eraf gehaald. realtech hd audio gedeinstalleerd.

De zoem blijft aanwezig op TS. op een of andere manier is mijn mic veel gevoeliger geworden.

weet iemand waar ik dit moet zoeken, of wat een praktische oplossing kan zijn?
bijvoorbaat dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ten eerste een titelfixje: het lijkt me niet dat er lenzen in je headset zitten dus zoomen lijkt me onwaarschijnlijk. Ten tweede klinkt het niet alsof je zover bent dat je je headset wilt doorsolderen oid, en zit je dus niet echt goed in EL. Ik schop je topic naar Overige Hardware door, daar lijkt 'ie me beter te passen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eh, Overige Hardware is ook geen dumpak. Dit is een audiodevice, wat in Audio & HiFi thuishoort.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:49
Staat mic boost aan?
Gebruik je voor je pc een geaard stopcontact(ja echt :+ )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:20

SED

Als ik dit blog/forum zo lees dan zijn er meer met hum of buzzing problemen: http://benheck.com/06-05-2007/the-audio-fx-pro-51-headset
scroll naar onder..
daar verwijs tmen ook weer naa roa deze site: http://www.battle-fields....6-Ingame-Sound-Extensions

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowling Bob
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-12-2021
@sbmuc, Nee mic boost staat niet aan. PC staat geaard.
Ik ben gisteren de hele avond aan het zoeken geweest.
Dank SED, voor je feedback, maar die had ik ook al gelezen. maar daar hebben ze het over een steeds aanwezige zoem. bij mij begint hij te "loopen/zoemen" als ik begin te praten.

Ik heb een vermoeden wat het is maar misschien zit ik er helemaal naast. In de configuratie staat er bij mij luidsprekers ook een volumeschuif voor een mic. die staat uiteraard uit. deze optie stond er eerst niet bij. ik zal vanavond een print screen hiervan uploaden ter verduidelijking.

Die stond er vorige week nog niet. Als ik mij mic instellingen in Teamspeak wil testen blijft die zoem/geluidsloop aanwezig.

[ Voor 4% gewijzigd door Bowling Bob op 18-09-2012 09:10 ]

Pagina: 1