Toon posts:

Ps3Jailbreak

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GoedeDag!

Ik heb een Xbox,wii en ps3 staan op het moment. En mijn ps3 voelt zich een beetje verwaarloost. Ik heb deze ooit bij een telefoon abonee gehad en was nooit echt van plan hem te gebruiken. Nu bedacht ik me. Ik kan hem net zo goed jailbreaken aangezien ik er niet echt spellen voor weet te vinden die ik wil kopen, maar toch wel eens een kijkje wel nu en dan wat wil checken zonder er veel aan uit te geven. Dat doe ik t liefst alleen aan pc gaming en eventueel mijn andere consoles. Ben ook niet van plan online te gaan met mijn ps3. Daar heb ik m'n xbox en pc voor.

Nu las ik dat de 3.55 versie gejailbreaked is. Maar zie ook vele andere versies. Ik las ook dat veel fake was. Kan iemand mij verlichten op dit gebied? Ik vraag me af welke versies gejailbreaked zijn.
En in t geval dat alleen 3.5 gejailbreaked is. Kan ik van 3.73 naar 3.5 gezet worden ?

Alvast bedankt, ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Ik denk niet dat GoT niet de plaats voor je problemen en vragen die betrekking hebben op niet zo legale software.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 19:02
Ipv je PS3 te jailbreaken zou ik hem gebruiken als Media Center.

kijk eens hier voor tips en installatiehandleidingen: Playstation 3 als media center - deel 5

Jailbreak vragen zijn namelijk zaken niet tegen de regels zijn van GoT.
Deze kan je dan ook het beste ergens anders zoeken.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sorry maar dit willen we inderdaad hier niet zien. Dit topic gaat dus op slot.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.